thomas_92 Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Hei, har en E34 525i '90 stående. Jeg kjøpte den til fordel for manuell kasse, og den er nå plukket ut. Så nå selger jeg enten hele bilen, eller div deler. (Bilen blir vraket før 20. Mars, pga årsavgift) Bilen var i daglig bruk. Har det meste, så ta kontakt for info. Delene utover girkassen jeg skal ha selv er lyktene framme, inkl grøftlys, Shadowline listene og grillen. Så da er resten til salgs, ikke noe rust på skjermer eller slikt. Bilen er diamantsvart. Kan legge til bilder ved forespørsel. Har ikke bilder av bilen her og nå. Noe av det mest interresante jeg har kanskje.. - Dørtrekk - Dørhåndak ute/inne. - Hele dører for den som ikke bor så langt unna. - Dashbord - Stygge bakseter m/ hull - 15'' vinterfelger med dekk som kanskje ikke er helt gode. Piggfri, greie felger til vinterbruk - Blinklysglass framskjermer - Baklykter ( Bilde nr. 2) - Instrumentpanel m/ hvit bakgrunn. - M3 speil, elektrisk. Alle delene skal bort, kom med bud! På mail eller tlf, er sjeldent her inne. 97046962 thomas.kjonsvik@gmail.com Har også bakrute-senker og vinge, i svart.
thomas_92 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Hvor i verden står denne? Denne står utpå Kyrksæterøra, 1t 40min sør-vest fra Trondheim ca.
thomas_92 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Har du første del av eksosen? Fra manifoil og til neste skjøt?
Jørgen-A Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Hva skal du ha for hele eksosen vist du har den og den er noenlund tett?
thomas_92 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 hvilket type interiør? Grått stoff. Hull i baksetet, resten ok. Uten armlene
thomas_92 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Hva skal du ha for hele eksosen vist du har den og den er noenlund tett? Eksosen er ikke original. Det er kun en lyddemper(katalysator?) På hele greiern. Ikke noe å satse på.
thomas_92 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Har også mtech 2 ratt. Og instrumentpanel, røde "pinner", hvit bakgrunn. Med stor kjørecomp, km-standen står på 60 000. Også har jeg den store kjørecomputern ved siden av cd-spilleren. Hvis interresert, kom med bud
thomas_92 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Pris på motor!? Motor er solgt, desverre.
thomas_92 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 El vinduer bak? Sveiv alle 4, beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå