Ewwek Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Hei! Jeg selger nå anlegget mitt siden jeg har mistet interessen med å ha det. Det er en 2x12" med en Rockford Prime R300-4 forsterker. Alt er kjøpt nytt for 4 måneder siden, og alt fungerer som det skal. Det følger med kabler så her er alt klart for montering! Har kvittering på alt Prisen er 3500,- Jeg holder til i Elverum, som ligger 3 mil unna Hamar
cossiemk1 Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Denne skal vel ikke ligge her inne?? Dessuten så er det vel få som vil ha en kasse med 2x12" og en forsterker som over hodet ikke passer sammen med den kassa. Tipper dette er noe som er kjøpt etter anbefaling av bilstereospesialisten, og da sikkert sammen med et par 6x9" høyttalere, hehe.
Ewwek Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Denne skal vel ikke ligge her inne?? Dessuten så er det vel få som vil ha en kasse med 2x12" og en forsterker som over hodet ikke passer sammen med den kassa. Tipper dette er noe som er kjøpt etter anbefaling av bilstereospesialisten, og da sikkert sammen med et par 6x9" høyttalere, hehe. Hei, nei den skal nok ikke det, bare jeg som la ut før jeg så at det kun var teknisk Jo denne forsterkeren kan brukes til disse, når man brokobler denne forsterkeren kan man kjøre 2x150watts sub.
tbardalen Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Klart det fungerer med den forsterkeren Det cossie mener er at det ikke er optimalt for å få mest mulig ut av elementene.
Ewwek Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Klart det fungerer med den forsterkeren Det cossie mener er at det ikke er optimalt for å få mest mulig ut av elementene. Aha, nei det kan nok hende men kan love at det denne forsterkeren leverer ikke er dårlig akkurat! veldig kraftig og rent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå