Gå til innhold

stoppa av vegvesen. med Eisenmann bakpotte, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, jeg hadde en mindre morsom hendelse for noen uker siden da jeg bre stoppet av vegvesenet med e36en min, jeg må inn på kontroll å godkjenne eksos anlegget å dokumentere det.

det står på en orginal manifoil å katalysator MEN det er Eisenmann bakpotte, kan noen si meg om jeg må ha papirer på denne bakpotta? prata med schmeidemann som selger disse om det og de sier at man ikke trenger det. noen som har ide hvor jeg kan få slike papirer? skal på kontroll på mandag så er rimelig fuckt hvis ikke...

Skrevet

1: kjøpt brukt 318is original potte (finn,høgger eller spørr om dette på forumet under "ønskes kjøpt")

2: Stapp stålull inni potten, har _hørt_ at dette funker...men vet ikke sikkert

3: Bråker bilen veldig mye i forhold til original? da må du ha papirer. Papirer har jeg sjeldent hørt om til bakpotter..

Skrevet
1: kjøpt brukt 318is original potte (finn,høgger eller spørr om dette på forumet under "ønskes kjøpt")

2: Stapp stålull inni potten, har _hørt_ at dette funker...men vet ikke sikkert

3: Bråker bilen veldig mye i forhold til original? da må du ha papirer. Papirer har jeg sjeldent hørt om til bakpotter..

nei var det, de på schmiedemann trodde heller ikke man trenkte papirer når det er bare bakpotte som er uorginalt. problemet med å hive på noe orginalt fra høggern er jo at om jeg blir stoppa igjen så må jeg kontrolere det igjen. å det er bar dritt.. kontroller hele året her på sørlandet :/

Skrevet

Så lenge det ikke er Race versjon av Eisenmann så får man tüv papirer på eksospotten :) skal se om jeg finner

Skrevet
Så lenge det ikke er Race versjon av Eisenmann så får man tüv papirer på eksospotten :) skal se om jeg finner

tideligere eier som har montert så har rett å slett ingen ide om det er race eller ikke.

Skrevet
Her er tüv papir hvertfall. Er vel bare å printe det ut, å vise det til biltilsynet.

[ Bilde ]

ja okei takker, men funker det uansett ossen bil du har eller type?

så just unner påtta foresten. Nr som står er følgende: GK03/06SS og så står det hvilke model den skal påsse på. står liksom 318is/320/325 etc.

Skrevet

Mener at SS versjonen er race, om eg ikke husker feil.

Leste det i forbindelse med en video jeg så på youtube for noen år siden.

Men bare søk etter produktnummeret på google, så får du nok svar

Skrevet
Mener at SS versjonen er race, om eg ikke husker feil.

Leste det i forbindelse med en video jeg så på youtube for noen år siden.

Men bare søk etter produktnummeret på google, så får du nok svar

prøvde å søke på produktnummeret men kom ingenting opp :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...