Thundercoil Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 Du har nok ikke justert sommer/vinter-tid. Det må man (hvert fall jeg) gjøre manuelt på brukerkontrollpanelet 2 ganger i året. Hehehe
rmb.bmw Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 her inne på bimmers ? fant ut av det nå ja 03:00 stremmer har du noe greie på pioneer spillere ?eventuelt navin til pioneer
Thundercoil Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 Kommer ikke på noen spesifikke, men når det kommer til lydkvalitet slår de hvert fall Dynavin og hongchingchong og andre kloner. Men de har så klart dritt også, til lave priser. Alpine og pioneer av de litt bedre variantene, har jeg ingenting å si på
rmb.bmw Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 ok for jeg har tenkt meg en 1 din spiller med navi til 8 lapper. kommer med info om jeg skal beholde eller selge bilen i morgen kveld !
rmb.bmw Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Hei igjen folken Da vil jeg si at jeg har tenkt nå lenge på hva jeg skal gjøre, selge eller beholde bilen har regnet mye og finni ut at jeg vil tape ca 50 tusen på salg, men biler er vell tap uansett nesten men værtfall det blir og beholde bilen en god stund frem over. og uppdate kommer allerede i kveld. en ny liste om hva som skal gjøres i nærmeste fremtid og en liten plan. alt vil stå i riktig rekke følge til hva som skal bli kjøpt inn. så til i kveld kan dere som gidder. prøve å gjette hva som blir det første som skal gjøres ferdig etter folien er av:D og er det noe der ute som veit hvor man får kjøpt alcentara stoff som man kan lime på? dette var også et lite hint til hva som blir det første.. ha en fin kveld der ute.
Goggjack Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 holder en knapp på at det blir M fangere som blir det første
UFC Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 Siden du nevner alcantara, tenker jeg at du skal foliere dashen/listene eller interiøret i alcantara. Men håper det første du gjør er å montere m fangere.
Julian Sommer Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 Jeg vet desverre ikke om noe, bare vanlig "skinn"-vinyl. Spent på hva du finner på etter å ha fått litt inspirasjon
rmb.bmw Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Hei igjen folkens før jeg legger ut en ny liste må jeg nesten gjøre den ferdig først. deler av neste steg kommer innen noen timer. men det aller første jeg skal gjøre er en tur rundt i Norge med bilen. avreise blir nokk mandag. første reise går fra oslo-geiranger fjorden- der veien viser. blir ca 1 dag vært sted,håper på å få tatt masse fine bilder. deretter blir det å fjærne folien. har sjekket med noen folk nå og hører noen rykter at GS Bildeler skal få inn m3 komplett styling pakke til E92/E93. gidder noen av dere å dobbelt kjekke dette med morgan. men jeg må nokk bare holde ut med jeg har til dette er helt klart. kommer jeg over en billig brukt m fangere kjøper jeg dem middlertidig. takk for alle tidligere komentarer litsten vil se slikt ut i riktig rekkefølge. 1) innvendig: intrior, annlegg, osv osv 2) utvendig: styling, dekk/felger, osv osv 3) understell : senk,bremser,osv osv ----------------------------------------------------------------------- denne listen skal jeg prøve å få fullført til neste sommer noe jeg bør klare. den første del av listen kommer ut innen noen timer. kom gjærne meg komentarer i mellomtiden ønsker dere at jeg bare skal oppgradere listen på side 1 eller skal jeg lage en ny liste her ?
rmb.bmw Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 første del etter norges tur og fjærning av folie 1) første del blir først og fremst å bytte spiller i bilen. dynavin spillern min har enda ikke kommet tilbake, og derfor velger jeg eller å kjøpe meg en ny spiller. har bestemt meg for en pioneer spiller men er usikker på om jeg skal ha 1 din M/navi eller 2 din M/Navi, har vært og tittet litt på spillere og har blitt helt frelst i den nye pioneer avh-x7500bt m/navigasjon. ( Nyeste 1 din ) spørsmålet er passer den ? Hva mener dere denne spillern har alt EKS : navi,rygge kamera, i phone 5 inngang,tlf system,osv osv 2) neste blir da å få litt mer bass i bilen det er noe jeg føler mangler veldig. pga Grond zero 200 NEO gir ikke nokk bass som i Lyd i Bilen i per daks dato. og jeg fant en helt ny bazooka 8" basser i NOS edition. etter å ha ryddet litt på jobben. og den passer rett inn i caben. men ikke nok med det så tenkte jeg å montere 2 stk pioneer TS-SW841D eneste usikkert med dette er om jeg skal ha dette i 8" eller 10 " det blir etter det som passer da blir også alle forsterkere gjemt. og alt grunn arbeid som lydisolering osv blir gjort. samtidig skal jeg trekke om hele bagasjen i alcentara. pioneer TS-SW841D bazooka 8 " 3) er litt usikkert Føler per daks dato at jeg har suverene høytalere i bilen så er usikker på om jeg skal bytte bakhøytalerne eller om jeg skal beholde de orginale og montere en Plug and Play forsterker på dem. hva mener dere ? takk på forhond
rmb.bmw Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 etter å ha gransket gangske mye så passer faktisk ikke 1 dain spiler i bilen min har noen der ute noen forslag til hva som kan passse ? evntuelt bilde ? legger ut mer uppdate når jeg er ferdig med annlegg osv bedre å ta 1 og 1 ting om gangen
rmb.bmw Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 jeg håper på å få litt hjelp med spiller
Thundercoil Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 http://bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436 ... &katid=227
rmb.bmw Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 http://bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=227 det som er problemet er at skjærmen vil ikke gå helt opp så må ha en 2 din spiller men veit ikke hva som er annbefalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå