Jørgen Lie Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Kan fraktes til Kristiansund i morgen og være tilgjengelig der helt til søndag om noen i "nærheten" skulel være intr... Må vite det senest i morgen, torsdag 7/3-13 før kl 14.00!
Jørgen Lie Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Befinner seg fortsatt i KR..! Bud er lov om noen vil gjøre et bra kjøp. Jeg er intr i å bli kvitt hjula så snart som mulig da jeg rydder hjemme, og ikke kan ha de liggende på boden til min kompis alt for lenge her i KR..!!
Simen! Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 Går det ann fikse den kanten på noen måte? tenker da på irr dannelsen
Jørgen Lie Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Har ikke peiling må bli å pusse ned d da evt.. Men de ser ut til og være solgt
Remito Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Går det ann fikse den kanten på noen måte? tenker da på irr dannelsen Det går ikke å få de blanke igjen. Eneste som går er å legge fyller å lakke de i en eller annen farge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå