magne_ Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 SOLGT! Jeg selger en Electromotive coilenhet. Denne er for 6 syll. Kan kobles opp mot de aller fleste sprut! Jeg antar at den også skal kunne kobles opp mot orginal motorstyring, uten at jeg kan garantere dette. Plugg ledningene som står på, medfølger. Disse er desverre fra biltema, men virker til å være av grei kvalitet alikevell.. Jeg selger denne coilenheten for 700,- + frakt. Jeg ser nå at jeg burde ha tørket den litt før jeg tok bildene, siden den har stått på hylla en stund: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Bedre coiler får du ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Bedre coiler får du ikke! Ja, skal være bra disse coilene! Bare synd at det er litt styr å få dem til å virke sammen med Vi-pec.. Men coilpakken er nå SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå