chasa Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Noen som har peiling på om denne godsaken passer bak i bagasjerommet mitt? Har en 316i 97 model. Ja,jo.... kunne jo tatt mål! Men er noe som kalles latskap. Om du eventuelt har en slik, hvordan syns Du BOOMBANGDUNK'en er Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Den kassa der er ikke så mye å bruke penger på Låter absolutt ikke bra! Nå vet jeg ikke engang hva slags forsterker du har, ei heller hvor mye du må gi for akkurat den kassa, men kommer med et par forslag jeg: http://www.autodesign.no/subwoofere/kas ... ddle312-12 http://www.autodesign.no/subwoofere/kas ... dle-m12-12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikkjebra Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Enig med karen over, ikke gå for kicker comp. Heller ikke kicker i det hele tatt Er også best å bygge kasse selv til elementer istedet for å kjøpe en sånn dårlig orginalkasse som sannsynligvis ikke matcher specsa engang. Hvilken forsterker har du og hva slags lyd er du ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Kan se ut som han er ute etter bass Men de DD-kassene funker faktisk veldig bra! De er ikke tilfeldig valgt da dette ER DD som har satt sammen selv. Har selv hatt en 8"-utgave som fungerte knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Kan se ut som han er ute etter bass Men de DD-kassene funker faktisk veldig bra! De er ikke tilfeldig valgt da dette ER DD som har satt sammen selv. Har selv hatt en 8"-utgave som fungerte knall. Støtter bardalen sine forslag 100% her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Har testet flere ferdigkasser fra Kicker og dem duger rett og slett ikke. Elementene deres kan du dog lage mye moro med. Hadde to L5 10" (11"??) for litt siden, har potensiale til å spille rått det! Jeg testet blandt annet ferdigkassen til L5 for ca. 2mnd siden. Min oppfattelse av den er at det er utrolig dårlig bredde i frekvensområdet den gjengir, og at kassen er utrolig lite effektiv. Testet kassen i tre forskjellige biler, samme forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Jeg har en e39 med en kicker l5 10" og en kasse tegna av Custom, og den spiller så forbanna hardt og høyt til å være en 10" (Custom: skal få laget en tråd!) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Og det hjelper trådstarter med spørsmålet sitt på hvilken måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 At han kan få masse boombangadunk hvis han vil.. Men han er jo lat Tipper dd kassene er noe for han Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Trådstarter spør om den ferdigkassa funker, ikke et litt annet element i en helt annen kasse. Blir som å sammenligne epler og bananer det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Åååja, så det var det han spurte om...... Hang meg litt på det "username" snakket om bare. Veldig klar over hva trådstarter ville ha svar på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå