Margeir Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jibz Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 byr 800 kr for forsterkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Hvis du henter den får du den for 800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Hvordan er denne ift. 475 varianten? Jeg skal bare bruke den til å drifte de vanlige høyttalerne i bilen, ikke en sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Det har virket bra, men den er bare 2-kanaler så jeg fikk bare drifta front høytalerene i bilen min. Jeg fikk bedre lyd ut fra mine orginale høytalere, hadde heller ingen sub eller noe annet dill dall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Ah ok, jeg tror jeg ser etter en firekanals isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå