Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spiller ingen rolle for meg på hvilket stadiet de forkjellige som poster er på. Kan jo hende det er noen seriøse her også. Bra biler både BMW og AUDI..

Må tåle og få litt. Er ikke ment så seriøst fra min side ihvertfall. Lykke til med salget, men trur desverre ikke dette er stedet.

Self, ikke seriøst ment fra min side heller hvertfall, Audi er jo komfortable og stillegående biler for all del.. Men dette er nok ikke helt stedet for annonsering av disse nei. :)

Skrevet

Uten å vite stand på bilen, kan jeg si med en gang att 35k får ikke du for den bilen:) har ett søskenbarn som kjøpte seg en 02 mod (faceliften) quattro, komplett orginalt skinn interiør, 3 eikers ratt, takluke, og eller i grei stand og han betalte 30k. Da fulgte det med 18" sommerfelger og 16" vinter med alle 8 dekka nye for sessongen;) så å komme på ett forum som dette å selge en overprisa vag er vell litt uheldig:p har selv audi som bruksbil, kjempebiler og fantastisk quattro;) lykke til:)

Skrevet

Overpriset og overpriset. Man må jo begynne ett sted. 30K er veldig billig, da har han vært heldig. Er jo ikke mindre overpriset de fleste BMW heller da :).

Men uansett. Bilen blir beholdt da det masse bil igjen her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...