Dooh Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Da har jeg bestilt soting av ruter allerede først kommende fredag. Har mottatt spoiler, AE LED og hai finne. Venter på de siste delene før jeg sender de på lakkering. Bilen blir også lakkert til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 SLETT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Har nå mottatt pærer, nyrer, spoiler, eye brows som blir sendt på lakkering imorgen. Fredag er det soting av ruter, og lakkering av steinsprut skader på bilen blir i løpet av denne, evt neste uke! Har bestilt hekkskjørt og 2 rørs eksos. Har enda ikke funnet meg noen splittere jeg har falt for. Så kom gjerne med tips! Har ikke noe å si om det er carbon, primet eller lakkert. De vil bli lakkert svart uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Da er rutene soten, fjernet krom lista på blinklysa. Delene er snart ferdig lakkert, eksos og hekkskjørt er bestilt, men sliter forsatt med å finne splittere og/eller leppe foran. Kom gjerne med forslag! Legger ver bilder av en møkkete bil. Kommer flere i morgen etter den er vasket. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Flott bil, skriker vask!!! Blir bra med sorte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 SLett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Fin bil blir tøft med 335 eksos Meeeeeeen er ikke no fan av lykte listene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Tenker du da på eye browsa i front? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå