Dinge Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Er på jakt etter instrumentpanel/speedometer til 86 E30 325. Mitt fungerer ikke som det skal. Tank måler og tempmåler er tullerusk..
tommy_ve Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Er berre dårleg kontakt på skruene, finnes mange diy på amerikanske sider som viser dette. Standard på bensin og tempmålerene
Hellems, E30 Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 hva mener du med dårlig kontakt på skruene? bak speedo eller på måler`n? husker du om målern sitter på venstre eller høyre side?
tommy_ve Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 bak speedo, på måleren er det en skrue. rens den;)
Hellems, E30 Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Faan, må ut med speedometer igjen da jo, hatt det ut utrolig mange ganger, men takk for hjelpen:) speedometer har også slutta, har du ide? Sjekka føler å ledninger bak speedometer, så bra ut der..
tommy_ve Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 i starten her ser du jordings skruene jeg snakker om:) når det gjelder speedo, så sjekk ledningen/koblingen som går inn øverst på diffen din bak, det er sensor for speedometeret garantert der feilen ligger, bare litt irr på kontakten skal du se;)
Hellems, E30 Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 jeg har sjekka føleren i diffen å kontakten, alt det ser bra ut der, det slutta bare å fungere sånn plutselig men det kan jo ikke bare slutte syns jeg:)
tommy_ve Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 da må du nok lodde litt.. google litt på amerikanske sider ang speedometer og lodding så finn du beskrivelse på punktet som pleier løsne. standard feil da printkortene i e30 er laget av et materiale som utvider seg og krymper i varme/kulde, som videre gjør at loddinger ryker. men enkelt og fixe;)
Hellems, E30 Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Okei, skal til å åpne speedometeret nå faktisk;) å sjekke bensin måleren
Hellems, E30 Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Da var alt ute, skal vel klare å se om loddinga har ryki, har ikke finne noe feil
tommy_ve Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 kan vere vanskelig og se det. andefaler og google litt på stedet der det trengs å loddes ved denne type feil. enklere å inspisere et bestemt punkt skikkelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå