Gå til innhold

Automatisk spyling av vindu E39!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har finni ut hvor kjekt det er med automatisk spyling av frontruta, å det vil jeg ha på min også! Men har sett det er noen E39 med to spyleveske tanker.. Jeg trenger vel ikke ha to for å få automatisk spyling? Må prøve å ettermontere;)

Noe annet som må til! :)

Skrevet

den ekstra tanken er vel bare til sån ekstra vask med litt sterkere "såpe" i. skal du ha automatisk spyling må du vel ha regnsensor hvertfal.

Skrevet

Man må ha regnsensor også ja.. Hmm.. skal jo skifte frontrute, så kan jo se hvor mye jobb det er! :P

Skrevet

åssen modell har dere? jeg har det orginalt på min. veldig kjekt, og den ekstra spylertanken er som sjøbuse sier at det bare er for sterkere væske som den røde klar sikt eller lignende.

Skrevet

Får møkk på ruta og vindusspyler veska spruter på av seg sel sikkert. Det er min første tanke hvertfal. Så slipper man og løfte den ene fingeren fra rettet.

Skrevet

Regnsensor aktiverer vinduspusserne nå det kommer regn/snø/møkk på ruta, men at spylervæske sprutes på automatisk kjenner jeg at jeg har vanskelig for å være med på ;)

Skrevet

Den andre tanken er for den "s" som er på venstre hendel ved rattet. Er en veldig sterk ( og ekstremt dyr ) veske der som tar absolutt alt, meningen med den er visstnok hvis du ligger i 200 på autobahn og en trailer kommer motsatt og alt blir grått

Skrevet

Hørt om dette før, her er videoen som jeg hørte det fra. Han forklarer også. Ta en titt.

Skrevet

Jeg tenker på den knappen på vinduviskerhendelet, som man trykker på, så spyler å visker den selv..

Skrevet

Hadde sånn på den e36 316 jeg hadde en gang.. den hadde sånn knapp med s på også 2 tanker. Stemmer det at den spyler 2 ganger.. men husker ikke om det var på frontlyktene eller vinduet? eneste jeg veit var at når du trykte in den hendelen så spylte den både på vindu og frontlyktene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...