Nytern Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Ingen fantasipriser, tenkte bare å sjekke før jeg evt handler nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 har starter fra 318i, regner med denne passer spredere? diesel dyser eller spylervæske spredere du tenker her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Starter fra 318i passer ikke nei, det er jeg bombesikker på. Tenkte spredere som i tåkelykter Tåkelykter er interessant kun om prisen er god. Ebay har for 350kr inkl frakt. Starter er jeg veldig interessert i enda ihvertfall, helst brukt da dette passer budsjettet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328i Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Starter fra 318i passer ikke nei, det er jeg bombesikker på. Tenkte spredere som i tåkelykter Tåkelykter er interessant kun om prisen er god. Ebay har for 350kr inkl frakt. Starter er jeg veldig interessert i enda ihvertfall, helst brukt da dette passer budsjettet best. hvis du er så kresen på at folk ikke har fantasi priser hvorfor kjøper du ikke ny starter på ebay da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Frakta Brukt starter i grei stand betaler jeg gladelig litt for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Har brukt 318i starter, 1000kr+frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Hva skal jeg med den? Les tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 sorry, var litt kjapp i vendinga der på tlf forum hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 290,- + frakt. Nytt med garanti etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå