Steinhar Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Noen som har vært plaget med dette? Bor i kalde Nord-Norge, og kattene i nabolaget leter etter ett varmt panser. Noen tips til hva som kan hjelpe? Ville ett trekk hjulpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Garasje Mvh Frode. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Ja, blir vell til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Mener man får kjøpt et middel man sprayer rundt bilen osv for å holde kattene vekk. Hvor du får tak i det, og hva det heter, aner jeg ikke. Men så en kar på dcn.no som hadde et slikt middel rundt sin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Takker. Drar innom biltema etc for å spørre om de har noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Fant noe på dcn, men det meste fra ebay. Hvis ikke biltema har, skreller jeg en appelsin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Kan jo prøve å spraye sitrusspray rundt bilen.. men for all del ikke på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 sett ut ei skål med frostvæske. problem solved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 sett ut ei skål med frostvæske. problem solved. Noe du har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Katter liker frostvæske veldig godt. Bieffekt er akutt nyresvikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Humant gjort av deg DCA. Virkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Hehe, vil ikke ta livet av kattene heller, i og med at min mors katt også vandrer rundt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 humant gjort? hva har jeg gjort`? Det dere ikke tenker på er at katter går rundt fritt å driter å pisser i sandkasser osv som ungene deres leker i å kanskje spiser i! Hopper opp på panseret å riper opp, pisser så bilen må renses, går i garasjer å pisser på nytt! Hvorfor kan ikke katteeierne holde øye med katten sin når den er ute som hundeeierne gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg