Jevnakers Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 hei! driver å skal koble ledningsnettet til hengerfeste på e39 sedan. jeg bestilte denne fra koed https://www.koed.no/2.2.asp?billede=438 ... 55970&nr=1 men vet ikke hvor jeg skal plugge inn ledningene som går fram i lysmodulen. noen som har et koblingsskjema eller vet hvor den skal kobles til, og om det er på høyre eller venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Ligger det ikke en plugg i hjulbrønnen da? På høyre side... Helt i bakkant av brønnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jevnakers Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Ikke på den her ser det ut som, og ledningsnettet som er orginalt så er den ene ledningen med ca 5 løse ledninger så lang at den når frem til hanskerommet. Det jeg har klart å lese meg fram til er at den skal plugges i der, men det er jo ca 1mill med ledninger der og 40 bokser, så klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg skal plugge det i!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Ta en tur til bmw og få et koblings sjema . Tror du skal helt frem til lysmodul med noen kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå