Razer9 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Hallo! Har hatt et par biler etterhvert og fant ut jeg ville prøve å ligge ut et prosjekt 1995 modell BMW 525 tds touring (M51d25) og er manuell Executive utgave med ekstra isolering, kanalskjørt, automatisk avblending av speil og noe annet. Bilen har rulla 323 000, februar 13. Sist eier hadde den 4 år og kjørte 264 000 km til 323 000. Bilen ble registret første gang i Norge 15.03.2002. Er litt rustflekker her og der og noen små bulker. Etterfyller ikke olje mellom oljeskift, faller ca 1/2 cm på 12 000km. Dette er en gammel e34, det er litt rust nede på dører og noen småflekker her og der. Lite rust i bakskjermer og veldig lite i tanklokket. Bilen har ikke takluke så kanaler og jekkfester er ganske bra. Det er to bulker i venstre framskjerm og en midt på bagasjeluken. Ellers noen parkeringsbulker som vanlig er på en gammel bil. Bilen er i god teknisk stand, starter lett, også i mange minusgrader. Det meste av bremse- og understellsdeler er byttet i nyere tid, senest hjelpesnekke og centerlink. Det følger med en halvfull perm med kvitteringer, kontroll sedler, salgskontrakter og gamel annonse! Utstyrsliste: https://dl.dropbox.com/u/8159520/utstyr ... h54460.pdf Utstyr/div som kan nevnes: -Ekstra isolering -Kanalskjørt -Auto avblendings speil -Diffbrems -Cruise control -Shadow-line listverk -Manuell giret -Avtagbart hengerfeste -Sportsinteriør i alcantara/stoff -Aircondition -2x el-vindu -El-speil Gjort: -H&R senkesett med gule Koni-dempere bak og Sachs superturing foran. Senket 45/15mm -Godkjent med 255/40/17 i vognkort -Chippet, ca 170 hk og 1,2 bar (ifølge tidligere eier) -AC Schnitzer stabilisatorstag foran og bak -Wiechers-Sport tårnstag -Røde polyforinger -Xenon i nærlys, ballastene er montert godt skjult i motorrommet -M girkule med lys -Hvite blink framme & side Sound: Spiller: Pioneer DEH-6400BT Frontsett: Seas Lotus Reference RS-165/1 6.5" 3-Way Component System Planer: -Sorte DE lykter / sota angel eyes (Hjelp?) [ ] -Sorte baklykter [ ] -Stor board komputer [ ] -Mer eksos [X] -Åpent luftfilter [X] -3" Diesel stuss [ ] -Lippe [ ] -M speil [ ] -Bad look [ ] -Proff sote rutene [X] Her e min gamle tds.. Nesten lik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Denne var veldig lik min, 94' 525tds manuell executive med nesten samme utstyr! Jeg har også en 250d, hehe! Denne så veldig fin ut, pass godt på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Kan si med en gang at man får 404 melding på den dropbox linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Lurer på om jeg hentet denne i Tyskland og fraktet den til Haugesund, syns det virker noe kjent med den. Men det må ha vært i 2002, ikke 1992 isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Lurer på om jeg hentet denne i Tyskland og fraktet den til Haugesund, syns det virker noe kjent med den.Men det må ha vært i 2002, ikke 1992 isåfall Husker du farge på den TDS'en du hentet i tyskland? Min er en mørkegrå executive med nesten samme utstyr som denne bare med skinninteriør, og min er importert i 2002. Må bare høre siden du hørtes litt usikker ut Edit: Var ikke meningen å rote til tråden. Skulle egentlig sende PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Vel, jeg har hentet mer enn et "par" for å si det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer9 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 bcRichard: Ikke feil d Skal gjøre mitt beste! Xavi0n: Link fikset! Pedi: bilen ble registret første gang i Norge 15.03.2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Hvilken tykkelse er det på stagene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer9 Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer9 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 17 Rondell d58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer9 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 I morgen blir d proff soting! Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer9 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 5% Send pm om noen ønsker å sote rutene dine i Bergens område! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hvordan er den skalaen? 05% gjennomsyn? Ble bra dette, men hadde ikke sansen for den reklamen der, men du fikk det litt rimligerw kansje sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer9 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Takk. Er eks 5% lys som slipper igjennom! hehe må til med klistremerker! Samarbeider med Solfilmteamet så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå