Hopen Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Bilen blir beholdt Lufter salg av min e34 m5. Bilen er godkjennt ombygget til 3.6 i vognkort, og det er brukt 3.6blokk så ikke noe problem med det. Bilen er ferdig mappet og bremset 361hk/414,5nm på hula på bjørnstad i oktober 2012. Electromotive tec gt sprut og carbon innsug. Supersprint rustfri eksos med fjernet kat. Nylakkert i 2010 og ikke brukt siden, kun 2dager med prøveskilt. Det som gjenstår for å få den ferdig er ferdig interiør og taktrekk. Strøkent sort taktrekk følger med samt det er el. sort sportskinn. Ellers er det litt småtteri som å koble styrestrøm til abs siden org motornett er fjernet, bytte ryggelysbryter. Visker motor er dårlig, men en ny følger med. Må bytte ut låser i dørene for å få sentrallås til å fungere, men følger med 4 nesten strøkne dører med tilhørende låser og ledningsnett til bilen billedningsnettet kommer fra. Karosseriet er bra for rust, og har stått lagret siden 2003 fram til jeg kjøpte den 2010. Det meste i understell var nytt da den ble satt bort til lagring i 2003. Mere info finner dere i prosjekttråd signatur Vurdere solgt grunnet jeg er lei av prosjekt og vurderer heller å kjøpe en nyere bil. Motor har kostet en god del å bygge så ikke intressert i skambud og som sagt kun vurderes solgt i første omgang. Trenger eu-kontroll for å hente ut skilt Kan være intressert i bytte i annen grom bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 usikker, men folk får komme med bud... Har egentlig ikke lyst til å selge men frister med noe nytt Kasrosseriet er foresten 88 520i orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Ca pris ser du for deg selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Pris på motor og sprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Vil vel selge det samlet visst jeg bestemmer meg for å kvitte meg med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 ca pris har du forespeila dæ på den her? evt int i bytte i 320 cab 96mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shs Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 inbytte i 320 cab;)?? 96 model...herregud... han sa jo enten peng eller en rå bmw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Bilen blir beholdt og gjort ferdig.. Mulig den kommer for salg senere, men da ferdig og med skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå