BMWE39turbo Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Bruker scholl sitt 3-stegsprodukt til vårrengjøring av bilen min når den tid kommer, er jo ikkje altfor mange mnd-ene igjen Men trenger en ny voks, sett litt på scholl concepts vintage og the rock, noken som har erfaringer med disse? er vintage voksen verdt 700kr mere? Eventuelt andre voks typer eg kan bruke sammen med scholl sine rubbing og poleringsprodukter? Skulle også hatt et produkt til å polere felgene mine, noken gode produkter til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Har hørt at swisswax autobahn er bra til felger. (ikke skyt meg om jeg har feil tho) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Kva slags felger har du? Har dei lakk, so bruker du vel scholl produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Har bare polert kantene på mine felger. hvis du går på www.detailersclub.no så står det mye om dette emnet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 På felger kan du like greit polere med Scholl produktene, og slenge på SV Autobhn etterpå. Når det gjelder voks på bil hadde jeg kjørt i gang med SV Shield eller Concorso. Det er to gode vokser som har veldig grei holdbarhet og gir en sinnsyk wetlook ! Jeg hadde SV Concorso på min i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 ac schnitzer felger, felgkantene er uten lakk og høyglanspolert om eg ikkje tar feil. Går det fint an å bruke scholl produktene likevel da? og takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... 518f3a08a3 for polering av aluminium. Av voks kan jeg anbefale Swissvax Shield, brukte den etter høstpolishen i oktober og den beader fortsatt Føler ikke den gir den beste wet-looken, men holdbar er den hvertfall. Har Swissvax Onyx også, en av de billigere variantene til SV, og syns den gir mer wet look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå