stian525 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 da har bilen vært på eu kontroll, 6 2er feil, bare småfeil Så dette blir fikset fort Håper på å få ordnet med felger nå i nermeste fremtid, så blir det vel ordning med lakkering når allt dette er i boks
stian525 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Skrevet Januar 8, 2014 bilder kommer snart nå Har vært så opptatt, så har ikke rukket å tatt noen
stian525 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Skrevet Januar 17, 2014 Happy days idag ble EU godkjennt, så nå Er jeg på vei for å hente henne hjem:) Skal ordne med noen bilder da:) Noen innspill på hvilken rødfarge som skal bestilles? Tenker selv på verona red ifra 02 diohrvik reagerte på dette 1
Iversen92 Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Lenge siden oppdatering og bilder nå Stian
stian525 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Skrevet April 29, 2014 her er noen bilder ifra en snartur på treff. Har ikke fått lakkert noe enda, men har fått prøvd felgene og GS Coilovers'a litt nå Skal Få ordnet flere bilder snart nå. Skinninteriøret er snart klart, og lakkering blir iløpet av sommeren siden jeg bruker bilen hver dag til skolen. Dralle reagerte på dette 1
fizn Skrevet April 29, 2014 Skrevet April 29, 2014 Flott tralle Tenkt å kvitte deg med mtech interiøret etter du har montert skinn interiøret?I såfall pm en prisantydning til meg
stian525 Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 Begynner å komme seg litt ja M-tech interiøret blir vel stående som et reserve interiør tenker jeg, men kan si ifra om det skal selges
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå