Iversen92 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 hehe, får du kjøpt slike m-tech merker i norge da? har funnet til framsete men ikke til baksete? skal man kun ha fram så er det jo like billig på schmiedmann.no omtrent som ebay. men som sagt så har jeg kun funnet et sett med 2 fram og 2 bak på ebay, dette kostet 500kr ca. er dette billig? Og regner med at det bli bestilt skinn pleie fra dynamix iløpet av kvelden:)
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Problemet med schmiedmann er at varen aldri dukker opp omtrent men om du skaffer der til samme pris, så er jo det okei
Haakjin Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Jeg og jørgen sa swisswax, ikke dynamix Er jo under halve prisen det Simen, og like bra om ikke bedre resultat
Iversen92 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Ja men jeg sa dynamix bestiller fra england så blir billigere og garantert likt resultat ialfall
Haakjin Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Dette er vell hovedgrunnen til at jeg forguder Swisswax sine produkter på dette området. viewtopic.php?f=6&t=221446&hilit=m5+e28+skinninteriør Men , selvfølgelig, Stian har jo bevisst at Dynamix er ett godt alternativ
Iversen92 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Hehe har sett på den tråden ja og det beviser definitivt at swissvax fungerer Men hadde problemer med å bestille det da produktet ikke ville legge seg i handlekurv!? Så til dagens "update" Har vært hjemme i garasjen og tenkte å få gjort endel grunnarbeid, men neida kom hjem til nedfrossede rør så vann hadde vi ikke i huset... Bmw'n måtte da vente desverre og smelting av is ble begynt, satt da å "stuka" plastikkrør med varmt vann og pumpe i ene enden gjennom hovedvannsrøre til huset helt til all is var borte... Men men, kommer en ny dag i morgen så satser på å få gjort litt da Mvh Simen
LarsiPan Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Konge at det bli bil tå den igjen Får no den pleia den fortjene no ivertfall, stå på
Iversen92 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 God kveld bimmere Kommer med en liten update:) Fikk jo gjort litt idag å, ikke mye men litt Fikk tatt av eksos, skrapa noen asfalt matter, og pirka mere rust, hehe. Eksos bolter sitter da som eksos bolter gjør.. Men men, fikk de opp og eksos kom av Noen små hull som må tettes men ellers så ser eksosen bra ut Før jeg begynte skrapinga Og etter, takk gud for varmepistol sier jeg hadde rett og slett vært noe dritt å få av uten Tok også bilde av tempertårn på hver side så dere får en forståelse om hva som må sveises. Så ellers noen bilder av hvordan bilen står og hvordan garasjen ser ut Stian (stian525) kom på besøk så måtte da ta ett bilde til Denne er kjekk å ha Da tar jeg kveld og slapper av Mvh Simen
vegardk Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Godt å se at du tar vare på bilen:) må følge med her
Iversen92 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Morsom at folk følger med tråden min ^^ Kommer med enda en liten update fikk jo gjort litt idag å Tok av mellom aksling, fikk av den blekktunnelen som setet er festet på og fikk dama til å begynne å fjerne gammel drit og lakk i innerskjermene Dukka selvfølgelig opp rust under som må tas Ikke store updaten men det får bare være Nå er det lørdags kveld å film Mvh Simen
minigris Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Liker arbeidet Simmi samt garasjen, den ble bra! Håper du får bil ut av denne, noe som det ser ut til at du klarer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå