Iversen92 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 felgkantene blir ikke lakkert Håkon som jeg skrev så blir de enten polert helt blank eller så blir de polert helt blankt å sota litt så det blir på en måte svart pollert eller hva jeg skal kalle det
Iversen92 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Oppdatering 06.03.2013 Fikk sveisa litt og her kommer det ene bildet jeg tok Sveisen ser ut som en høneskit men den funker lurer på å pusse ned enda mer senere, planen er å sveise alt så sandblåse og gå over med ordentlig grunning osv... Har også lakkert stol understellet da det var litt rusta Før Etter Klar til å montere høyre side Gammel vs NY Venstre side ferdig sandblåst Ferdig lakkert og klar til montering Begge sider ferdig montert Her er sluttproduktet til sete ryggen, må si jeg er veldig fornøyd med resultatet. Bildet ble litt dårlig da det eneste lyset i rommet er en lyskaster men men det får duge Sveisinga kommer seg forsåvidt, må venne meg til det nye sveise apparatet så blir det vel bra men Fyf**n for mye arbeid det kommer til å bli Får bare bite det i meg og gjøre det ferdig Mvh Simen
Haakjin Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Flott arbeid med stolene simen! Fortsetter du jo like nøye og gjennomført med rusten så er jo bilen som ny når du er ferdig
Iversen92 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Takk takk Ståle og Håkon Idag starta jeg med å lage meg karrosseri vippe Ett par timer til så er den vel ferdig da blir den teste og fungerer den bra blir den lakkert Starta med å kappe opp noe stål, var heldig og fant rikti dim på rørene I røret på toppen ordna jeg en nylon foring så det skal bli lettere å snu bilen Mangler bare å sveise på noen støtte stag og den lange åsen som skal mellom bukkene Lengde og høyde blir justerbart, vurderer å sveis en sylinder jekk på hver side for at det skal bli lettere å få på bilen Mvh Simen
sondreh Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 konge arbeid som bli gjort! setene ble jeg missunnelig på
Iversen92 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 den var ikke dum! Er så og si ferdig med vipa så skal teste den snart konge arbeid som bli gjort! setene ble jeg missunnelig på Takk takk setene blir rå bra Har vert en stund siden jeg oppdaterte, grunnen er vel at jeg har flere prosjekter på gang, båt sessongen er jo rett rundt hjørnet of ikke minst skole. Men ikke frykt, bilen kommer sammen sakte men sikkert Bedre sent enn aldri Mvh Simen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå