bjorneoen Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Selger følgende deler som jeg har blitt sittende igjen med etter diverse ettermonteringer på min egen bil (E87): 1. BMW ratt komplett med airbag og ledninger fra BMW E87, passer hvertfall til E87, E87 facelift, E81, E82 og E88, passer nok 3 serien også Selges for 1000kr + frakt. 2. Spaksentral komplett med blinklys, visker og cruise control spak. Denne har visker spak uten regnsensor og den har også tilkobling for multifunksjonknapper. Perfekt for dem som vil ettermontere enten cruise control eller multifunksjonknaper, har guide om det ønskes. Passer kun til E90 siden den ikke har vindusvisker bak, delenummer: 61319121892 Selges for 800kr + frakt. 3. Innvendig rygge speil med manuell dimming. Fra en BMW E87, passer til E81, E87, E87 facelift, E88 og E89. Delenummer 51167118327. Selges for 800kr + frakt. 4. BMW FRM2 styreenhet (LCM Light Control Module). På lappen utenpå boksen står det at den er fra en BMW E87 NSW (altså uten adaptive kjørelys) og at delenummeret er 9166707. Men når den var koblet til bilen min (E87) så stod det avlest i INPA at delenummeret var 9197175, så tror lappen utenpå boksen muligens er feil.. Jeg byttet til denne for å få welcome lights som man trenger FRM2 modulen for å få, og alt funka helt topp bortsett fra de elektriske vinduene, de ville bare gå nedover litt og litt (2-3 cm av gangen).. Så etter en del sjekking på nettet tror jeg denne lysmodulen egentlig passer til BMW coupé med slike vinduer uten ramme rundt, altså som går litt ned når du åpner døra og litt opp igjen etter at døra er lukket. Boksen fungerte helt fint på bilen min bortsett fra at den ikke er til E87 og derfor fungerte ikke vinduene ordentlig, alt annet fungerte inkludert welcome lights og alle andre lys. Selges for kun 500kr + frakt da jeg ikke vet helt sikkert hvilken bil den passer til! Send meg pm eller mail (bjorneoen@gmail.com) eller sms 41367093 om du er interessert!
vi3t Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 har du solgt cruise controllen ? vet du hva som må kodes for å retrofitte den ?
bjorneoen Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 har du solgt cruise controllen ? vet du hva som må kodes for å retrofitte den ? Cruise controllen er ikke solgt nei Jepp, har ettermontert selv på min E87 og det funket glimrende! Du må legge til $540 i Vechicle Orderen (FA) og så må du bare kode alle modulene på nytt slik at modulene nå vet at cruise control ($540) er montert! Ifølge guiden må du kode alle modulene, men som han også skriver i guiden, så tror jeg du kun trenger å kode DSC modulen slik at den vet om cruise controllen, men koder du alle så er du hvertfall sikker! Her har du guide som jeg brukte for å ettermontere mine! Del 1 for montering og Del 2 for koding. http://www.mediafire.com/?nk91yy6q2yb7xfa http://www.mediafire.com/?vohe4bih4gxv1ah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå