Pesslaad Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Min bror låner min bil for tiden da jeg ikke er heime, og den andre 3-4 dagen han låner den så begynte bilen å variere på turtall opp mot 2000 omd. Men det er bare av og til det skjer. Noen som har peiling som kan forårsake det? Var ikke sånn før han lånte den. Når bilen kommer over 2000 omd så er det brodern min som gasse litt på. Bilen er en 320 93 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Det ser ut som det er luftmengdemåleren som er klar. du kan prøve å ha ut kontakten og se om turtallet forandrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Er det den som er skrudd fast på luftfilterboksen eller er det kontakten på innsugslangen fra luftfilterboksen til innsugsmanifoild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Er det den som er skrudd fast på luftfilterboksen eller er det kontakten på innsugslangen fra luftfilterboksen til innsugsmanifoild? Det er den kontakten på innsugsslangen Bare spør visst det var noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Så den er bare å ta ut når bilen begynne å bli tullat på turtall igjen, så skal turtallet gå til det normale om den er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Så den er bare å ta ut når bilen begynne å bli tullat på turtall igjen, så skal turtallet gå til det normale om den er gåen? den går ikke helt fint på tomgang da, men visst det blir en del bedre så kan det hende at den er gåen. visst ikke så er det kanskje belgen som må skiftest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Om det er belgen så kan man vell spraye startgass rundt den får å se om den reagere på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Om det er belgen så kan man vell spraye startgass rundt den får å se om den reagere på det? Funker vel sikkert det, men du kan prøve å ta uti kontakten til luftmengdemåleren først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Trur aldri bilen ville ruset seg sånn om det var deffekt lmm? sjekket falskluft? Spraye med startgass er jo en fin måte å finne det ut på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Skal få brodern til å sjekke kontakten først. Om ikke det hjelper så sprayer jeg startgass rundt omkring når jeg kommer heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå