oddrey Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Hva skal jeg bruke? (E46) manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 http://www.castrol.com/castrol/sectionb ... Id=7074860 Skriv inn Reg. nummeret på bilen din, da får du opp hvilken olje som skal brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Har en ombygd touring så det hjelper nok ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Bruk for all del ikke den olja som er anbefalt på castrol, det er samme type som alle andre kasser virker det som. Du skal bruke MTF-LT1 olje, den er i de fleste tilfeller nå erstattet av LT2. BMW delenr: 83 22 9 408 942. Denne får du kun hos BMW. Koster litt, men det gjør evnt. ei girkasse etter feil olebruk også Jeg bestilte denne olja, den er LT2: http://www.turnermotorsport.com/p-1827- ... 39-z3.aspx Du trenger 2 litersflasker, mener det var 1,8 liter som går med. Gøy med flere Touring M3 bastarder Du som handla den med M225 19" hjul? Lå på finn like rundt nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 De fleste av disse skal vel ha ATF olje, skal de ikke det da? Avhenger av fargen på klistrelappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 På min sen 01 mod girkasse har en gul lapp påstemplet MTF-LT1 og nevnte delenr. Så nei, den skal ikke ha ATF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 royal purple synchromax kjøp den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Bruk for all del ikke den olja som er anbefalt på castrol, det er samme type som alle andre kasser virker det som. Du skal bruke MTF-LT1 olje, den er i de fleste tilfeller nå erstattet av LT2. BMW delenr: 83 22 9 408 942. Denne får du kun hos BMW. Koster litt, men det gjør evnt. ei girkasse etter feil olebruk også Jeg bestilte denne olja, den er LT2: http://www.turnermotorsport.com/p-1827- ... 39-z3.aspx Du trenger 2 litersflasker, mener det var 1,8 liter som går med. Gøy med flere Touring M3 bastarder Du som handla den med M225 19" hjul? Lå på finn like rundt nyttår. Det stemmer:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Nice Får ta et M-Touring treff til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Fikk super service fra Bavaria Økern. De solgte egentlig bare girolja på 5 liters dunk men gikk og tappet oppi 2 liter til meg fra verkstedet. Det kaller jeg service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå