Roar525tds Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 hei jeg har ein 525 Tds 1999 model , som ikke vill starte. startmotoren går men den vill ikke starte , er det noen som har noen forslag på hvordan jeg kan få ordnet det ?? bilen fungerte godt uten noen problemer for 14 dager siden , men nå vill den ikke starte
Spiff Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 får den diesel? vært tungstarta i det siste? glødeplugger?
Roar525tds Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 glødepluger er byttet for 1,5 år siden på verksted av tirligere eier . den får diesel , ja den har vært litt tungstarter i det siste . har bare hadd bilen i3 måner, å den fungerte helt fint når jeg kjøpte den
hao Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Maser litt på filter jeg. Det er noe som bør skiftes med jevne mellomrom og koster lite. Vil absolutt anbefale deg å skifte dette før du ergrer deg mere. Ikke noe hokus pokus med det men bilen kommer til å starte. Garantert, men kort garantiperiode
perre Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 vil tippe gløderele. hadde samme problem på min. skiftet både plugger og rele. Da startet den tvert
Vmaxx Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Er det full tank? Hvis det er lite diesel igjen på tanken kan det vært fødepumpa i tanken som er defekt (Ikke selve dieselpumpa). Min startet ikke under halv tank da den tok kvelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå