Gå til innhold

kræsjet med leiebil

StianA
 Share

Anbefalte innlegg

er ikke noe leiebil selskap, var en bil samboeren låne da hennes bil var på service og da ikke verkstedet hadde leiebil så fikk hu låne en bil de hadde i butikken. egentlig en test bil for folk som var intressert i slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å ikke ta det innlegget så seriøst

Du serverer en helt håpløs ignorant generalisering om trafikkregler, jeg gir deg et eksempel som viser at du tar feil, og du velger å ikke ta meg seriøst? Du kan bare gjette hvordan jeg tar ditt innlegg.

Er som du selv sier ikke i nerheten av hvilke senario trådstarter stiller spørsmålstegn ved, så relevant er det uansett ikke.

Så for å oppsummere:

Man har aldri skylden UANSETT dersom man står stille når ulykken skjer. Det finnes unntak, men det er i situasjoner ulik den som diskuteres i denne tråden, så dermed er det ikke relevant å bestride påstanden om at man aldri har skylden når man står stille.

Var det dét du mente? Skulle jeg ta deg seriøst?

Det jeg sier, mener eller ihvertfall prøver å komme frem til er at ditt eksempel angående å kaste seg inn forran en bil som kommer i 80 km/t ikke er relevant når trådstarter snakker om en helt vanlig kollisjon på glatt føre hvor motparten simpelthen ikke klatre å stoppe da det var smalt.

Skal selvsagt ikke si det ikke finnes noen unntak (spesielt hvis motpart er, som du presiserer, mentalt forstyrret og prøver å ta livet av andre) og beklager hvis jeg har misforstått eller på noen som helst måte fornermet eller krenket deg. Jeg ønsket bare å poengtere at det var helt usaklig iht trådstarters problemstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anngående det med at motparten er advokat. Hvordan ble det fremlagt? Sa motparten det rett ut med en gang forå hinte til at samboeren din skulle påta seg skyld?

Nei men jeg vet hvem hu er :)

har i grunn ikke noe med saken og gjøre, men reagerte på at firmaet som bilen ble lånt av sa jeg skulle bruke vår forsikring, de har jo forsikring på bilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...