Dal-z Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 heisann, i min 2001 mod e39 m5 driver lyden å detter ut. kan funke mens jeg starter bilen, men så gir jeg på litt elns, så forsvinner den og vil ikke komme tilbake. det kan gå fra 10 min til et par dager til lyden kommer tilbake.. dette kan også skje helt sporadisk under normal kjøring også på skjermen viser den det samme hele tiden. hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Dårlig kontakt et sted - men hvor Er det ekstern forsterker på det anlegget du har? Og hvilket stereoanlegg har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyT Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 På min 2001 touring e39 hadde jeg samme problemet, fant ut at det var dårlig kontakt på koblingen på radiomodul i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 hmm, får prøve å lete litt etter dårlig kontakt da.. hater elektronikk og mine evner innen feltet er på nivå med en gjennomsnittlig 7-åring stereoanlegget er standard bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Radiomodulen er ofte årsaken til dette. Prøv først å koble den ut, og inn igjen og se om det hjelper. Hadde samme problemer med min, byttet radiomodul, og nå fungerer alt som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 heisann,i min 2001 mod e39 m5 driver lyden å detter ut. kan funke mens jeg starter bilen, men så gir jeg på litt elns, så forsvinner den og vil ikke komme tilbake. det kan gå fra 10 min til et par dager til lyden kommer tilbake.. dette kan også skje helt sporadisk under normal kjøring også på skjermen viser den det samme hele tiden. hva kan det være? Kan også være dårlig kontakt bak hvilken som helst høyttaler. Blir det kortsluting, vil lyden i samtlige høyttalere bli borte helt til kortslutningen opphører. Så hvis det ikke er modulen de andre snakker om, må du bare ut med en og en høyttaler, mens musikken går, for å høre/se om du finner ut hvilken det er dårlig kontakt i/bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Det problemet hadde jeg på min 99 mod m5 også. Jeg åpnet radiomodulen og loddet alle jordingspunkt på nytt. Etter det virket den helt fint. Typisk måte å sjekke det på er å rikke litt i hovedpluggen og se om lyden kommer tilbake da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 prøvde å rigle litt på hovedpluggen på radiomodulen, og jammen funka det da har vi funnet synderen, takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Hvis feilen gjentar seg, så må du sannsynligvis åpne modulen og lodde litt. Etter mye googling fant jeg ihvertfall ut at dette er en vanlig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå