Dirty Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 http://vmax.dk/article/160125-dhb-2013 Treffer vi på Bimmersfolk på DHB i år? Dette blir førstegangen jeg skal ned med bilen, men tror det blir HEILT rått Go gjeng fra sørlandet 30 biler, pluss-minus. Sørlandsgjengen 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 jeg har så og si bestemt meg for og dra! hva man kjører, det er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Jeg er meldt opp med M3'n kjører ned torsdag morgen og hjem igjen søndag ettermiddag Hvilke biler stiller dere med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Jeg å noen skal nok ned var der ifjor! Litt dårlig vær men heeelt konge!! Tror stoOone prata på han skulle å. Hadde vært knall å fått felleskjøring/tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Nå nærmer deg seg Vi reiser fra kr.sand med båten torsdagsmorran og hjem Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 kjører dere med fjordline? vi tar 8.30 båten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Colorline såkalt, hater den fjordline båten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 under 70 timer til avreise!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå