TommyFF Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Hei. Har en e39 Touring med original telefon, mk3 og 16/9 navi. ikke original sub, har vel standardanlegget med 8 høyttalere. Som alle med e39 vet er lyden latterlig dårlig, jeg har faktisk bedre lyd i dusjen min, uten å overdrive Har lyst til å bytte ut dette, enten med kraftige høyttalere, alternativt en aktiv sub. Noen erfaringer? bytte ut alle høyttalerne er egentlig å foretrekke så jeg slipper å ha egen sub. Ser at ved bytte av alle høyttalere så mister jeg telefon delen? Grunnet originale har 2 tilkoblinger, mens andre har 1? Når det kommer til anlegg er jeg mer grønn enn jeg vil være, og hadde satt veldig pris på innspill. Jeg er ingen råner, men fylde i lyden og bass man i d minste kjenner er å foretrekke Mangler forresten tv-modul til min 16/9 som støtter fullt bilde da den jeg hadde ikke fungerte, noen som har? Setter veldig pris på all hjelp med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 ingen med original tlf som har oppgradert lyden i bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Det finnes antagligt høgtalere med 2 spoler. Ellers kan du sikkert montere høgtalere til tlf ein annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Mange som monterer en pc høyttaler til handsfree når de bytter ut frontsettet. Blir galt å tvinne de sammen.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 ok. takk for tips. trenger virkelig ny lyd, men usikker på hva som er å anbefale. vurderer å skaffe en aktiv sub og se hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 jeg har minste drittsystemet i min bil. Satte inn en blaupunkt 555 pnp forsterker så lyden ble sterkere men ikke bedre. Skifta så frontsettet i dørene foran og justerte litt lyden på originalspilleren ( ned med diskant osv) Bare søk litt på forumet så finner du bilder av hvordan jeg gjorde det med frontdørene. Bare søk etter gladen og evt mitt brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 ok, takk for tips lyden må gjøres noe med, da den er elendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå