robertbeamer Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Hei! Jeg fikk akkurat min m3 fanger, men på grunn av årstidene og slikt. er det best jeg venter mot nærmere sommeren? ser det stygt ut å ha en ulakkert m3 fanger? vil gjerne ha andres tanker om dette! den er i svart, og jeg har svart bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 skal også ha lepper under fangeren, noen tips? ikke altfor kebab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Om du setter den på nå, har det ingenting å si om den er lakkert eller ikke. Det som er spørsmålet er om den bygger så langt ned at du knuser den før sommeren kommer. Det er stygt med ulakkert fanger, og det er stygt med knust fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Originale leppa du får tak i til under frontfangeren er pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Jeg ville ventet et måneds tid med monteringen, og heller fått den lakkert i mellomtiden. Tar du den på nå vil det se halvferdig og hobbymekk ut, og trenger gjerne litt mer forarbeid for lakkereren. Tror det skal være ganske safe mot slutten av mars, mtp snø/isklumper og ploging med nylakkert fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Om du setter den på nå, har det ingenting å si om den er lakkert eller ikke. Det som er spørsmålet er om den bygger så langt ned at du knuser den før sommeren kommer. Det er stygt med ulakkert fanger, og det er stygt med knust fanger. vent med å sette den på bilen til den har lakk. ulakkert er styggt. ha den heller hjemme på veggen til du føler det er trygt og sette den på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå