LocoTonio Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hei! Kjøpte meg en 535 for en uke siden. Har kjørt snart 1000km og det har oppstått en raslelyd/tikkelyd på tomgang. Kommer fra sylinder 1-4/høyre del av bilen foran. Har lest litt rundt og har fått med meg at kamkjedestrammerene på V8'erne er en svakhet. Og ettersom jeg har kjørt 1000km, så har jo oljenivået endret seg litt. Kan det ha noe å si? Lyden er konstant, og er der kun når bilen er varm. Lyden er der når du ruser den litt også, men hurtigere. Sinnsykt irriterende og leit å få problemer med en bil som er en uke gammel. Spesielt rett før jeg og 2 kompiser skal til Lillestrøm på MC-messe... Tusen takk for alle svar! - LocoTonio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LocoTonio Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Har vært innom Bavaria idag, og snakket med en kompis og en kollega som jobber som mekaniker der. Tror jeg har funnet feilen. Takk for alle svar, ånei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 var vel ikke oljepumpen som var løsnet litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Ps. Bump en gang daglig, om du ikke får svar på spørsmål. Utrolig enkelt å gå glipp av tråder som faller bakover i arkivet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Har vært innom Bavaria idag, og snakket med en kompis og en kollega som jobber som mekaniker der. Tror jeg har funnet feilen. Takk for alle svar, ånei... Fint om du skriver hva det er så vi andre kan lære noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...