embren Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 hallo jeg har kjøpt meg en bmw 320d e46 1998 mod så lurer på om noen tips til å få den litt finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 e46 speil, tone alle ruter, kansje andre felger?=) var da ikke så galen den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Syns den var flott jeg Trenger kanskje litt lakkpleie <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Muligens nye lykter med linse og angel eyes Mye er smak og behag, men synest det er finere med lakkert de svarte listene i bilens farge.. Synest bilen var pen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Jeg digger felgene hvertfall, men tone ruter er hvertfall ett tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Bytte speil, felger og nyrer (nyrer uten streken på tvers øverst) og toning av ruter helt frem så blir denne lekker Facelift fremskjermer og frontlykter hadde også gjort mye, hvis det ikke er mer som skal til for å få blinkersene som går oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Bytte speil (får eksakte M3-kopier til sedan på Ebay) , grå blink, lakkerte lister, m-tech bakfanger, montere emblem og bytte nyrer så er du godt igang. Felgene er fine, men noe gammeldagse da de er kopier av noen felger som kom i 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå