Webbie1 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 ESS 550 kit (serie 1) til M3 E46 vurderes solgt pga. andre prioriteringer. Har dessverre ikke hatt gleden av å prøve det selv, men er komplett m/unntak av programvare som legges inn i originalhjernen. Sterkere trykkplate til clutch følger også da dette ligger på grensen av hva original clutch tåler. Iflg. tidligere eier skal det ha gått 17000km og sittet i en M3 E46 sedan, for de som evt. kjenner til denne. Dog er dette info. som ble gitt meg og kan derfor ikke stå inne for at dette er korrekt. Kjøp-nå pris er 30000,- Ellers er jeg åpen for bud om ingen er villige til å betale ovennevnte, men gis ikke bort PS... Tar ikke innbytte i andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Serie 1? Det gamle typen kitet lissom? Vet du når kitet ble kjøpt? Er 2 års garanti... Peiling på hvordan det har vært med oljeskift? Trykkplata er ny regner jeg med? Hvor bor du? Pris ved RASK handel? Gjerne ta kontakt på 92471575 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie1 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Etter hva jeg har fått opplyst er det serie 1... Dvs. med ASA kompressor istedet for Vortech som benyttes om du evt. kjøper nytt fra ESS. Har dessverre ikke noen konkret dato for innkjøp, men er nok over 2 år da det har ligget hos meg i et års tid. Oljeskift er jeg ikke kjent med, men vil tro at tidligere eier har fulgt opp dette. Når det gjelder trykkplata så er denne brukt i sammenheng med kitet, men ser veldig bra ut. Bor i Østfold... Prisen er inntil videre som beskrevet i åpningsposten, men er som sagt åpen for bud om det skulle vise seg å være liten interesse. Ta gjerne kontakt om det høres interessant ut. Sender deg nr. på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hva kostet dette som nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Har du et tlf nr man kan ringe på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie1 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Stor interesse rundt dette og nå har det allerede vært en hyggelig kar fra forumet og hentet kitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Stor interesse rundt dette og nå har det allerede vært en hyggelig kar fra forumet og hentet kitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå