NSR Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 1995mod BMW 318i E36 Touring selges i deler! Skal bruke hengerfeste og litt andre småting selv, ellers er det meste til salgs. Skade foran på panser, grill, skjerm og lykt venstre side 318is m42 motor/gir m/enkeltmasse svinghjul Ny clutch og slavesylinder. Meget helt og pent interiør Armlene i sort skinn Ny toppakning, strekkbolter, toppdekselpakning, innsug og eksospakninger ifølge forrige eier, MEN ser ut til å være gåen toppakning, da det ryker hvitt av eksosen og motoren drikker vann. Litt rust på bagasjeluka
sm0k3d Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 pris på varmeskjold under? Det store som er bak eller over girkassa.
NSR Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Vet ikke om det sitter der, da jeg har ikke vært under bilen enda. Kan sifra når jeg har sjekka
Toastjern Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 hvor mye skal du har for motor/hjerne/elnett? Skulle hatt bytta ut min m40b18 med denne motoren.. Tilstand på motoren osv?
crexon Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Hei, er da interessert i bakluken. Er den enda til salgs og hvor mye skal du ha for den?
Bmw mann Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Som sagt tidligere, interessert i armlene. Pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå