Gå til innhold

Min Bmw 523i 97

Share

Anbefalte innlegg

Heisann! i oktober 2012 oppgraderte jeg fra en sliten 93' e34 520i til en ( i min mening ) godt velholdt 523i e39. Motoren er noe oppgradert med filter og den slags, har også fått en elektronisk oppgradering så ligger på en rundt 200 hk, spenner helt greit fra seg for mitt bruk. Jeg er helt forelsket i bilen og lyden fra effektanlegget ( usikker på type ). Men det er ett lite problem jeg har som jeg lurte på om noen her inne kunne hjelpe meg med da jeg har sett nivået på kompetansen her inne er ganske høy. Av og til begynner bilen å lage en ganske high pitch kvitre lyd, tidligere eier mente at det kunne være et lager inni dynamoen. skal nevnes at alt av ledehjul og lignende er helt nytt. veldig åpen for innspill. både for forslag på ting jeg kan gjøre på bilen og hva dere mener det kan være som lager ulyden.

Slenger med et bilde med sommerfelger på 8)

f5ajqnrtj6j3wor0vboj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjekk vannpumpelager og dynamo. Dette gjør du ved å ta tar i hjulet å dra det opp og ned, og litt inn og ut. Hvis det er slakk er det mest sansynlig et lager som er gåent.

Kan også bare høres ut som om noe trenger smøring, så du kan også prøve å smøre opp disse lagrene hvis det er åpne lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...