Gå til innhold

E36 325 diffbrems til salgs. 179.000 km.

Eirik Viste
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte en diff med brems fra en 1992 325 med 179.000 km. Diffen er i bra stand. Utvekslingen er 3.15.

Denne diffen passer og E36 328. Mange 328 eiere bytter til denne type diff for enda raskere gassrespons.

I tilfelle 318is/320 eiere har byttet til større motor, har jeg drivakslinger fra 328 og liggende. Da kan denne diffen brukes. 2 drivakslinger koster 1.000 kr + frakt.

Diffen selges for 4.000 kr + frakt.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøperen kommer mest sannsynlig og betaler og henter diffen i morgen kveld. Jeg har momset inn denne diffen sammen med andre deler. Men kvitteringen er reservert til han som kjøper diffen. Det er ikke så nøye med dokumentasjon på diffen.

Du har hatt flere muligheter til å kjøpe deler fra meg der du kan få med papirer. Men det blir aldri noe med deg og da selges delene til den som først vil betale for dem. Og de kan og få med papirene hvis det trenges.

En normal 328 diff er lett å få tak i her hjemme. Men 325 diff med brems begynner å bli ganske sjeldne. Og blir stadig dyrere.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå Eirik ! Sist vi snakket om diffen å alle de dele jeg ville ha så fikk du adr mi som du skulle sende til å e spurte etter konto nr. Så skjønner ikke helt hva som skjedde fordi e hørte ikke mere ifra deg. Ringte til deg men fikk ikke svar. Så beklager om det er jeg som har svikta. Siste melding jeg sendte til deg var sendings adr å e spurte etter konto nr ditt.

PS: skjønner ikke helt hva som har skjedd her Viste. E e en veldig seriøs bruker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det nok skjedd en misforståelse. Og jeg gav deg vel beskjed om at E36 325 diffen ikke hadde brems likevel, og da ble det hele ikke aktuelt lenger regnet jeg med. Men jeg beklager hvis jeg har gjort feil.

325 diffen kom jeg nettopp hjem med. Diffen og 328 drivakslinger ble hentet og betalt i kveld.

Så ser jeg om jeg kommer over en annen diff i framtiden.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...