Ivrig86 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Topic... Skal kjøpe clutch, men lurer på hva slags... Er det no vits å bytte? Jeg har hatt en med SMG å 550kit før hvor originalclutchen holdt i massevis... Spurte SSP hva di brukte på di di har bygd å di hadde kun hatt original clutcher... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hvis du har hatt med SMG kasse før med 550kit, og SSP bruker orginalclutch, så er jo valget enkelt. Antar at det gjerne er billigere å kjøpe dette enn noe annet aftermarked som sikkert er kraftigere og tåler mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Nei egentlig billigere for aftermarket Men gidder ikke bytte viss mange kjører med original.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hva med de kitta fra gripforce med letta svinghjul ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Den M3 sedanen som hadde det gamle kittet du har kjøpt, så holdt hverken clutch, coiler eller toppakning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 At coilene ryker er ganske vanlig. Byttet alle mine og har med meg 2 backup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Den M3 sedanen som hadde det gamle kittet du har kjøpt, så holdt hverken clutch, coiler eller toppakning.. Såpass hehe hadde hvertfall null problem med min forrige på noe som helst vis. Ja Yngve foreslo gripforce men har to tette å dårlig erfaringer med di fra en s14a jeg hadde så vet ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Gromclutchen som HPF har utviklet er populær i USA om dagen http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... ge_1/11210 Får dem i flere stager. Dette er vel stage 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Gromclutchen som HPF har utviklet er populær i USA om dagen http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... ge_1/11210Får dem i flere stager. Dette er vel stage 1. Har mailet di å venter på svar på stage 2 kit clutch inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Da ble det ny clutch også, kjipt om den originale som står i er slitt å må begynne med det senere så har bestilt HPF feramic stage 2 clutch Masse skryt om denne å setra (hvit peebee E46) kjører med denne å var knallfornøyd så da gikk jeg for den jeg å. http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... ge_2/12723 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå