warg Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Ja, du skal kunne bruke multimeter på ohm funksjonen for å finne ut om den virker. Nå vet jeg ikke hvilke verdier den skal være innenfor men viss du googler litt finner du nok verdiene den skal ligge innenfor. Hver forsiktig med ohm funksjonen på multimeter da du kan ødelegger lmm viss den er skrudd for høyt. andre ting du kan gjøre er å rengjøre Trottlebody og Idle Control Valvle (ICV) med forgasser rens.
Svein Kristian Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 tusen takk for tipsene ;D nu har æ noe å styr med farmover!
Svein Kristian Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 nuu har æ tatt av landaen igjenn! og kobla denn pånytt! så ut som at jeg hadde vært uheldig med en kobling som ikke hadde festet seg helt! nå har jeg koblet sensoren til kontakten pånytt! og vannsikrett denn med både vanntette koblinger osv..! bilen er oppe å går igjenn fungerer som den skal på varm motor! men på kald tommgang kan han enda jage! så jeg skal ta en diagnose pånytt! og eventuelt se om jeg finner en brukt tommgangsregulator og LMM :)
kimf Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Det du kan gjøre er å åpne lokket på LMM og justere den til den går helt rent. du kan faktisk justere den slik at den blir omtrent rett etter hvor mye falskluft du har Har gjort dette selv, å fikk helt perfekt tomgang.
Svein Kristian Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 KOFFER! har ingen sakt dette før! tusen hjertelig! fikk jo fiksa det med en gang! kimf! takker og bukker!
kimf Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Neste steg for å få den til å gå enda litt renere å friskere er å montere m52 coiler "cop" http://images.bimmers.no/files/b2npda7b3j30r6qko3xi.jpg
bmwmann24 Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Plagdes og med jaging, jeg renset lmm (skit over sensor) og alt virket!
Svein Kristian Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 kimf! la mæ takk dæ så mye igjenn! biln har aldri vært så god som han e nu! tommgangen e utrolig smud på kald motor og varm, funger som den skal! tusen takk for att du delte linken til videoen! :) genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå