kabeldeigen Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Skal montere inn ny sub i skuta, så da lurer jeg på enkleste vei fra spiller og bak til forsterker.. Mye pes å fjerne sidedekselene i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 jeg personlig har en e39 sedan, men jeg klarte å få den 100% skult ved å trekke den under rattet, ned i dekselet som panser spaken er i, for så å legge den under plast dekslene videre, ekstremt lett, så under baksetene inn i bagasje rommet, skal du har den i side dekselet bak, fant jeg ut at ble for mye arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Hei, i min stasjonsvogn førte jeg kablene som over. Det vanskeligste var å bare finne rette og letteste sted å trekke kablene ved siden av spilleren. Tror det var nest mest pes å få dekslene ved setet på plass fint igjen da det var litt kronglete å komme til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå