Nautiluz Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nå skal bilen bygges om igjen.. Denne gangen blir det 650kg med Ground Zero som skal inn Noe elektrisk må flyttes. Kabler forlenget og flyttet til baksetet Bedre plass til den her Rensket for kabler og annet ekstra Mal laget Plate til bunnkasse Lagt på sandwich Så vaccum noen timer Diiesel og mossing 92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Må virkelig si jeg liker byggene dine! Fantastisk! Hvilken sub er det som skal inn baki nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hvor mange mener du? 6stk av dem her.. http://www.ground-zero-audio.com/en/pro ... 15spl.html Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Det er mye mulig du har skrevet noe om det tidligere i tråden, men siden jeg har teflonhjerne så husker jeg ikke, og orker ikke lese gjennom alt igjen, men hvilken dynamo bruker du??Skal igang å bygge i en X5 selv nå, så lurer litt på hvilke muligheter man har ang kraftigere dynamo Jeg kjører enda med orginal, men denne må oppgraderes nå. Har "forsket" litt bland produsentene i statene og det virker som 250amp er det største en for som er plug`n`play. Men skal finne ut hvor mye som må til for å få montert en 450amp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Det er mye mulig du har skrevet noe om det tidligere i tråden, men siden jeg har teflonhjerne så husker jeg ikke, og orker ikke lese gjennom alt igjen, men hvilken dynamo bruker du??Skal igang å bygge i en X5 selv nå, så lurer litt på hvilke muligheter man har ang kraftigere dynamo Jeg kjører enda med orginal, men denne må oppgraderes nå. Har "forsket" litt bland produsentene i statene og det virker som 250amp er det største en for som er plug`n`play. Men skal finne ut hvor mye som må til for å få montert en 450amp. Nice, da kommer det vel oppdateringer ang det også her regner jeg med... Men den på 250A hadde nok holdt for min del, så hvis du har en link til en slik så må du gjerne sende meg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Litt mere bilder av badekaret. Topplata til bunnkassa Gjør klart til å lime den fast. Limet på og sparklet inni bunndelen, dette er vel egentlig ikke nødvendig siden det antagelig ikke blir synlig. Men godt å vite det ser bra ut hele veien. Sprøyter på Stinger roadkill som gir en tøff flate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Mekig imponert! Er ikke mange som får ting så gjennomført som deg, og i tillegg får det til å se like gjennomført ut som det er! Stinger roadkill, er det noe jeg kunne brukt på hele gulvet i bilen min, på innsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ja du kan bruke stinger roadkill der. Men det er mere effekt å legge butyl der for deg. Funker bedre det. Jeg brukte denne her bare pga utsende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Okei, takk for info Får se om jeg beholder bilen jeg har nå eller om den blir bytta i en IX mamma har fått tak i, med manuelt gir og shadowline. Så blir det endelig stereokobling igjen her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Nice, da kommer det vel oppdateringer ang det også her regner jeg med... Men den på 250A hadde nok holdt for min del, så hvis du har en link til en slik så må du gjerne sende meg den "The highest I can build in a direct bolt on with the factory housings is a 250 amp. It would be $520 and I have free shipping in the lower 48." http://www.excessiveamperage.com/ Dette er da til en X53 3.0 diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Det var ikke ille pris, regner med du har slått til allerede? Eller skal du lete etter om det finnes noe større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Tja teoretisk max strømtrekk utifra sikkringer er 350amp x6 200amp x4 =2900amp trekk. Og med en batteribank på 105amp x10 =1050amp bank. Så kan det nok være greit å lete litt etter noe større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Litt av helgens økt i x5en. Har demontert litt mere i bagasjen og tatt ut unødvendig vekt som fort kommer tilbake.. Setemekanismen blir tatt bort fordi jeg vil bruke boltene til å sikre kassen med. MDF skrudd på plass På med litt tykk filt for å gi litt distanse mellom deksel og bil. I gang med bunnplaten på toppkassen Denne må deles opp i 4deler fordi den skal følge hver sin del når kassen blir demontert. Dette er for å ha sjans til å få alt sammen inn i bilen.. Alle 4 delene på plass Nå begynner denne bunndelen å bli tung å ta inn og ut av bilen... Her må alle mm brukes som vanlig. Det kommer en 40mm plate over denne MDF platen også. Så må passe på å ha plass til den. Rask mal Sjekke at bakdøren går igjen nå da... Begge deler godkjent. Kassen ble tatt ut for å få stiftet på stoffet fra undersiden Endedeksel til side dekslene... Stifte fleece.. Done.. Romslig kasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Se her har det gått unna, ja! Fy, så gjennomført dette ser ut. Du er motivasjon på to bein og fire hjul, Nautiluz! Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Har du kasta barnevogna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå