Gå til innhold

HiJack's 2004 BMW 320cd E46

HiJack
 Share

Anbefalte innlegg

Heeey!

Gammle bilen min som du kjøpte av meg jo :D

Godt å høre at du er fornøyd med bilen! Synd å høre det som skjedde med førerdøra di....

Hva er KM-standen til dags dato, etter du kjøpte den? :)

Har du fikset bakfangeren?

Når det gjelder det med M-sport, så sa jeg ikke at det var en M-sport bil. Jeg påpekte at det var en helt vanlig aerodynamic/facelift frem-fanger. Baklukespoileren var fra M-sportpakken. + at den hadde orginale M-sporthjul, som hadde fått hjuling av noen kanter rundt om.

Når det kommer til planene du har for bilen, ser det jo lovende ut så langt :)

Har ikke tanken om msport rundt om på bilen streifet deg? (Det var en del av planene mine, men ble aldri gjort pga økonomi og studie.. :roll: )

Men uansett, bare felger og senk gjør utrolig mye ;)

Angående firmaet M-Teknikk, så har jeg tolket de som en seriøs aktør. Besilte meg sommerfelger hos de på mandag, som kommer fra USA. Så da er det bare for meg å vente ;) Eieren har bruker her inne på forumet, så du kan jo søke han opp og sende en PM.

Brukernavn: leif harald

Mvh Magnus

Du er her du å ja :) Takk for mye god info! KM-standen er nå 186 000, så har kjørt på den ca 5000 km, men nå står den parkert i garsjen til naboen i påvente av dør :( Men den kommer sterkere tilbake!

Bakfangeren har jeg ikke fikset, men den vil bli fikset nå når det blir lakkering av dør, det er derfor jeg maser sånn om front og sideskjørt hele tiden innpå her nå for å få tatt alt i en smell :lol:

Nå skjønner jeg hva du mente med framfangeren og M-sport :P Jeg er relativt ny på BMW så er ikke helt inne i alle betegnelser enda. Men du skal ikke se bort ifra at det blir M-tech front på den nei. Har sideskjørt fra M3 på hånda som er pre-facelift, vet noen om de vil passe?

Så jo at M-Teknikk også har M-tech2 front, så mulig jeg bestiller det også :)

Også trenger jeg litt tips om eksos, jeg vil ha litt mer lyd uten at det høres bråkete ut, men vil ha fram litt turbosus. Noen tips her?

Reef89: Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey!

Gammle bilen min som du kjøpte av meg jo :D

Godt å høre at du er fornøyd med bilen! Synd å høre det som skjedde med førerdøra di....

Hva er KM-standen til dags dato, etter du kjøpte den? :)

Har du fikset bakfangeren?

Når det gjelder det med M-sport, så sa jeg ikke at det var en M-sport bil. Jeg påpekte at det var en helt vanlig aerodynamic/facelift frem-fanger. Baklukespoileren var fra M-sportpakken. + at den hadde orginale M-sporthjul, som hadde fått hjuling av noen kanter rundt om.

Når det kommer til planene du har for bilen, ser det jo lovende ut så langt :)

Har ikke tanken om msport rundt om på bilen streifet deg? (Det var en del av planene mine, men ble aldri gjort pga økonomi og studie.. :roll: )

Men uansett, bare felger og senk gjør utrolig mye ;)

Angående firmaet M-Teknikk, så har jeg tolket de som en seriøs aktør. Besilte meg sommerfelger hos de på mandag, som kommer fra USA. Så da er det bare for meg å vente ;) Eieren har bruker her inne på forumet, så du kan jo søke han opp og sende en PM.

Brukernavn: leif harald

Mvh Magnus

Du er her du å ja :) Takk for mye god info! KM-standen er nå 186 000, så har kjørt på den ca 5000 km, men nå står den parkert i garsjen til naboen i påvente av dør :( Men den kommer sterkere tilbake!

Bakfangeren har jeg ikke fikset, men den vil bli fikset nå når det blir lakkering av dør, det er derfor jeg maser sånn om front og sideskjørt hele tiden innpå her nå for å få tatt alt i en smell :lol:

Nå skjønner jeg hva du mente med framfangeren og M-sport :P Jeg er relativt ny på BMW så er ikke helt inne i alle betegnelser enda. Men du skal ikke se bort ifra at det blir M-tech front på den nei. Har sideskjørt fra M3 på hånda som er pre-facelift, vet noen om de vil passe?

Så jo at M-Teknikk også har M-tech2 front, så mulig jeg bestiller det også :)

Også trenger jeg litt tips om eksos, jeg vil ha litt mer lyd uten at det høres bråkete ut, men vil ha fram litt turbosus. Noen tips her?

Reef89: Takk for det :)

Ville uten tvil ha gått for M-tech 2 front, og bakfanger. Sideskjørtene som står på, passer godt sammens med M-techen, så den trenger du vel ikke bytte med det første. Isåfall om du tenker å montere det, ville jeg heller brukt de tusenlappene på bakfanger istede. :)

Når det gjelder lyd, så kan du montere powerfilter. Du får kjøpt komplette monteringskit både på ebay,gs, koed, og schmiedmann etc. Da får du mer turbosus og ;)

http://www.gsbildeler.no

http://www.koed.no

http://www.schmiedmann.no

Mvh Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Døra er klargjort og levert hos lakkerer, sammen med speilene og bakrutesenkeren.

Fangerne skal jeg klargjøre i påska så bli det vel lakkering av de rett over påske.

Er døra som er viktigst nå, så regner med å få montert den til helga så jeg kan begynne å bruke bilen igjen :)

Et spm:

For å få på M3-frontfanger og M-Tech 2 bakfanger, trenger jeg da innerskjermer fra M3 for å få dette til å passe bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...