Garbrandt Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Etter jeg solgte den gamle E46'n var jeg på jakt etter E39, planen var også å være sleip og vente til årsavgifta var betalt så jeg slapp den utgiften. Men er vakker snødag en dag før jeg dro på ferie spontankjøpte jeg en BMW 323i. Bilen er registrert i 1983 så var så billig årsavgift at jeg ikke kunne dy meg. Bilen ble tatt med hjem og gamle eier fikk en slant penger. Et mobilbilde av vogna da jeg kjøpte den: Hvordan vogna ser ut nå: Gjort: - Gul film på fjernlys (Fjernet igjen) - Gul film på spredere - USA blink montert - Skilter på bilen - Spacere 25mm - Fjernet chrome - Fjernet solfilm Planer videre: - Bytte forskjermer og panser (rust) - Fikse div. småtteri Noen andre innspill, rop ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Gratulerer med riktig bil!.. Såg ut til å være ett greit utganspunkt?, morro med flere e30 prosjekt og følge med på! oppdater med masse bilder osv:-) følger med;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Gratulerer med riktig bil!.. Såg ut til å være ett greit utganspunkt?, morro med flere e30 prosjekt og følge med på! oppdater med masse bilder osv:-) følger med;-) Takktakk er et veldig greit utgangspunkt som jeg kan småpusle litt med(liker sånt) Det skal nok komme Masse bilder og oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindbarhaug Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Fryktelig moro at du kjøpte den, gleder meg til å se du gjøre den i stand, og cruise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Idag var man endelig tilbake i fedrelandet og det første jeg gjorde var å se om bilen startet.. og selvfølgelig startet den! Idag fikset jeg det ene tåkelyset som ikke funket (Dårlig kontakt) og vasket ned bilen innveldig! DEN VAR MØKKETE!! Lå nesten gjørme innvendig og lå masse "sei masse" i forskjellige rom osv. Noen bilder etter jeg vasket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Såg bra ut:-))) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Får titte her videre Gratulerer med ny bil. E46'n ble jo tøff, så har tro på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Såg bra ut:-))) Ja, er faktisk ikke så halv-gærent. Noe klips her og der som må byttes men ellers greit! Får titte her videre Gratulerer med ny bil. E46'n ble jo tøff, så har tro på denne Takktakk, satser på at det skal bli greit Joa, e46 ble grei den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Nå er det skilt på bilen! Morro! Noen mobil bilder av bilen som den er nå. Klistremerker skal fjernes, og satser på å bytter den bulkete høyreskjermenog den rustene vesntreskjermen. Også et lite klistremerke jeg hadde liggende jeg synes passa inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Idag har bilen fått litt mer stell, fått fjernet et klistremerke til! Noen sitter veldig godt, så må frem med sterkere saker.. Eller har jeg plastidipet chromen på frontfangern! Bilder: Og en sommertease Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Sist jeg så denne (rimelig sikker på at det var denne) så gikk den på max 4 sylindre forbli Hakadal stasjon i forsøk på en breisladd! Og lukta sleti motor som f......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Gs retro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Sist jeg så denne (rimelig sikker på at det var denne) så gikk den på max 4 sylindre forbli Hakadal stasjon i forsøk på en breisladd! Og lukta sleti motor som f......... Det kan nok stemme det skal du se, bilen gikk i Nittedal dør jeg kjøpte den og. Jeg kjøpte den dagen den kom ut fra verkstedet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Gs retro? Haha, stemmer nok ganske bra! Mulig disse skal selges, så skal jeg kjøpe noe eget og lage bilen litt mer personlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Må jo vise us blink da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå