kinzo Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 1. Bilen fusker og dør ut ved lavt turtall når den står stille.. 2. Olje temp måleren slutta å virke etter motorbytte i sommer. 3. Lysa i speedometeret lyser ikke.. Hjelp noen?
glue Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 1. tomgangsregulator/falskluft/lmm 2. gåen måler? ^^ 3. gåen sikring eller pærer mine forslag
Clevion Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Som overnevnt er jo sikringer det første man bør sjekke vis lys går, som regel går sikringen før lyset går, har ivertfall jeg opplevd.
kinzo Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Har helt glemt å sjekke sikringene ass tar måleren fra delebilen å ser om det hjelper kan jeg bruke tomgangsregulator fra b20 på min b25? Har 3stk b20 så gidder ikke kjøpe ny om de går overens
svampen Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 det er som regel 2 pærer bak instrument panelet bytt di så lyser det sikkert. di sitter rett ved siden av kontaktene til instrumentet
glue Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 kan være nok å gjøre rein regulatormotoren eller regulatoren
kinzo Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 har akkurat sitti å bytta alle pærene på panelet + de 3 pærene inne i panelet får se i morra om det gjorde noe forsell Da prøver jeg å vaske den regulatoren men regulatormotor..? Hvor sitter den? Om den temp måleren måler olja eller sjenerelt bare motoren vet jeg ikke, men har aldri sett en bil uten den måleren iallefal er snakk om den i speedometer panelet som skal stå på 90'c når motoren er varm
kinzo Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Aha! trudde den gikk på olja jeg er iallefal den som har kutta hvordan fikser jeg det? Finner ikke noe feil i panelet..
kinzo Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Aha! trudde den gikk på olja jeg er iallefal den som har kutta hvordan fikser jeg det? Finner ikke noe feil i panelet..
bcRichard Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Prøv å bytt vanntemp sensoren. Hvis ikke kan det være feil i intstrumentet eller ledningsbrudd.
kinzo Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Hvor sitter den sensoren? Er ikke noe flink med det elektriske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå