kabeldeigen Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Hei, er på ebay å snoker etter nye pærer til bilen. Men husker ikke hvilke type som står i dem. Dette gjelder kjørelys, langlys og grøftelys. Har DEPO frontlykter å vanlige grøftelykter. Vil vekk fra pisse gule lysene og over til noe mer hvitere/blåere skjer. Noen som anbefalinger på hva som er bra greier? Gjerne med linker på ebay Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Har du xenon er det H7 i fjernlys og D2s i kjørelys,uten xenon er det H7 i begge.D2s fra ebay(kina)får du for en 50 lapp,men det er søppelkvalitet,Orginale osram philips varer mange mange år.Kinapærer har jeg prøvd fler av,virker fint noen måneder hvis du er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Sjekk med Autolights, de har det meste av pærer. Det er H7 i fjernlysene, og HB4 i grøftelyset, hva du har i nærlys er avhengig av om du har originalt xenon, men det tviler jeg på at du har siden du sier pissgult lys, så i nærlyset så har du da H7, vis du har xenon originalt så har du D2S som bjalle sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Ikke xenon her, har DEPO frontlykter, og fant info ang grøftisen mine også. Skal bruke H7 der også , kan det stemme? Så da trenger jeg 6 stk H7 pærer...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Ikke h7 i grøftelys hvis det er orginalt,skal være hb4 som nevnt over her.Når det gjelder pærer så kjøp ikke sterkere enn 6000k,eller vil det se jalla ut med veldig blåaktig lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Ikke h7 i grøftelys hvis det er orginalt,skal være hb4 som nevnt over her.Når det gjelder pærer så kjøp ikke sterkere enn 6000k,eller vil det se jalla ut med veldig blåaktig lys. Er "orginale" grøftelys, kjøpt hos koed. Var inne å så, og der stod det H7 Disse er det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Ikke h7 i grøftelys hvis det er orginalt,skal være hb4 som nevnt over her.Når det gjelder pærer så kjøp ikke sterkere enn 6000k,eller vil det se jalla ut med veldig blåaktig lys. I min 97.mod 525 TDS er det angitt i instruksjonsboka at det er H7 i originale grøftelys! Og siden jeg har PreFace, så er det H7 i nærlys, og HB3 i fjernlys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Jeg har originale grøftelys som dine og bruker h7 i disse.. kanskje han som sa hb4 mente sprederne som er på facelift lyktene, de runde? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Jeg har originale grøftelys som dine og bruker h7 i disse.. kanskje han som sa hb4 mente sprederne som er på facelift lyktene, de runde?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Det er i såfall MER mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Vel, nå skal det jo sies at sokklene til grøftelys og sånt blei bytta etter faceliften, jeg gikk utifra faceliften siden jeg har det selv, men ser nå at trådstarter har en 98 modell, og da har han/du de "firkantede" lysene som det da sikkkert sitter H7 i, mens på de runde små som jeg har, er det HB4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Jeg bruker iallefall H8 i mine grøftelys, facelift modell. På bilder så har jeg H7/H8 LED Cree pærer. Veldig fornøyd med de! De er ikke så blåe som de ser ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Så bra ut, for du disse i kun H7 utgaven? Og hvordan er det med pæresjekk? Kjøpt hvor hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Jeg har aldri fått feilmelding på AE med LED pærer i disse. På grøftelys fikk jeg feilmelding, men dette kodet jeg vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Så bra ut, for du disse i kun H7 utgaven? Og hvordan er det med pæresjekk?Kjøpt hvor hen? Takk for det! Jeg bestilte disse hos Ebay.com Link http://www.ebay.com/itm/300860339877?ss ... 1439.l2648 Mente nok H11/H8, disse passet ypperlig til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Jeg har en 2001 e39 520i facelift og ser her at jeg skal bruke hb4 i grøftelysene, men noen sier at de bruker h8. Er det det samme om en bruker hb4 eller h8 eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå