Clevion Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Heisann. Etter at jeg kjøpte min første BMW for snaue to uker siden, så har jeg endelig fått tjent inn noen kroner så jeg skal koste på bilen ny front pga forrige eier tok kål på en brøytekant og tempfølelern (-40 i dashbordet er litt væl drøyt) også når jeg først kjøper en M-front, så kan jeg likegodt bytte bakenden også for og få et penere utseendet overall, så jeg lurer på om noen veit om hvor mye det vil koste og få lakkert front og bakenden? Bilen er mørkeblå, type navy blue eller hva man skal kalle det. Og noen som veit om noen som er billigere på front og bakende enn Carpartspro.no? De skal ha 6 lapper for komplett front, bakende med lister, diffusor, tåkelys og gitter ++ for PDC/Lyktespyler utgaven.
Clevion Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 hvilken bil er det snakk om ? Glemte selvfølgelig og nevne det. BMW E39 2001 modell
mathiasgranberg Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 http://www.m-teknikk.no/ og http://www.trolltuning.com/
Clevion Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Carpartspro.no er faktisk billigere enn alle overnevnte sider, så da blir det nok derifra. Lakkpris på front og bak, noen som vet hva kommer på sånn cirkus?
mathiasgranberg Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Carpartspro.no er faktisk billigere enn alle overnevnte sider, så da blir det nok derifra.Lakkpris på front og bak, noen som vet hva kommer på sånn cirkus? 3-5k
engern Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Carparts pro er nok ikke den beste å handle fra, selv om de er billigst. Det skrives utrolig mye negativt om han. Anbefaler at du leser igjennom disse trådene før du bestiller derfra. viewtopic.php?f=9&t=241772&hilit=carpartsper viewtopic.php?f=9&t=165298&hilit=Carparts+Per
Clevion Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Carparts pro er nok ikke den beste å handle fra, selv om de er billigst.Det skrives utrolig mye negativt om han. Anbefaler at du leser igjennom disse trådene før du bestiller derfra. viewtopic.php?f=9&t=241772&hilit=carpartsper viewtopic.php?f=9&t=165298&hilit=Carparts+Per Tror jeg skal revurderer den tanken da ja, vis han har gått under flere forskjellige firmaer bare siden 2010. Men, jeg kom til og sjekke koed.no og der står det at M-sport fangern passer "Alle modeller, med M-Technic forkofanger" hva vil det si? Jeg har ikke M-pakke på min bil, men passer det rett på uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå