Kolstad Jr. Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Har vært slik siden jeg kjøpte bilen. Er alt for hard. Har til sammenligning kjørt både 525d E39, og 728ia E38 og på begge disse har gasspedalen vært mye lettere å trykke inn. Har ikke prøvd å smøre opp gasswire osv. kan dette hjelpe meg, eller er det noe annet som forårsaker tregheten? Er en 528 med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Har vært slik siden jeg kjøpte bilen. Er alt for hard. Har til sammenligning kjørt både 525d E39, og 728ia E38 og på begge disse har gasspedalen vært mye lettere å trykke inn. Har ikke prøvd å smøre opp gasswire osv. kan dette hjelpe meg, eller er det noe annet som forårsaker tregheten? Er en 528 med automat. Du kan prøve å smøre wire ja. Nå har ikke jeg vært borti det problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Hei. Har prøvd å smøre der jeg kommer til under dashbordet. Men jeg finner ikke noen wire i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå