Nytern Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Lurer på hvor mye dere E36 skroterne egentlig tjener på denne businessen her på bimmers jeg.. Har prøvd å handle deler av etpar av dere, men prisene er jo ofte helt hinsides. Er jo ille når man kjøper billigere nytt org fra Litauen enn fra folk her inne som ofte ikke tar seg bryet med å legge ut bilder engang. Ittno vondt ment altså, synes bare det måtte sies etter å ha vært stille observartør i noen år
sm0k3d Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Lurer på hvor mye dere E36 skroterne egentlig tjener på denne businessen her på bimmers jeg..Har prøvd å handle deler av etpar av dere, men prisene er jo ofte helt hinsides. Er jo ille når man kjøper billigere nytt org fra Litauen enn fra folk her inne som ofte ikke tar seg bryet med å legge ut bilder engang. Ittno vondt ment altså, synes bare det måtte sies etter å ha vært stille observartør i noen år Godt det er flere som mener dette! Spesielt han karn her skulle ha 1300kr for varmeskjoldt til e36, et brukt et. Stakkarn må jo tro det er gull han selger.
bmw330i Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Lurer på hvor mye dere E36 skroterne egentlig tjener på denne businessen her på bimmers jeg..Har prøvd å handle deler av etpar av dere, men prisene er jo ofte helt hinsides. Er jo ille når man kjøper billigere nytt org fra Litauen enn fra folk her inne som ofte ikke tar seg bryet med å legge ut bilder engang. Ittno vondt ment altså, synes bare det måtte sies etter å ha vært stille observartør i noen år Godt det er flere som mener dette! Spesielt han karn her skulle ha 1300kr for varmeskjoldt til e36, et brukt et. Stakkarn må jo tro det er gull han selger. Grunnen til den prisen er pga jeg ikke orker å ta det av i denne kulda ... Når bilen står ut enda ...
bmw330i Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Lurer på hvor mye dere E36 skroterne egentlig tjener på denne businessen her på bimmers jeg..Har prøvd å handle deler av etpar av dere, men prisene er jo ofte helt hinsides. Er jo ille når man kjøper billigere nytt org fra Litauen enn fra folk her inne som ofte ikke tar seg bryet med å legge ut bilder engang. Ittno vondt ment altså, synes bare det måtte sies etter å ha vært stille observartør i noen år Du kan ikke sammenligne Litauen og Norge , du kan jo høre hvor mye time lønnen er det og hvor mye den er her ! Vis du skal tenke sånn burde du kanskje dra dit og handle bensin for bilen din også for det er billigere ....
BmwM46 Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Jeg er enig med di andre her altså du ville selge meg en m diffusor til org fanger som koster ny 600 + frakt men du skulle ha 1000 + frakt som er i overkant av dyrt fikk også tilbud på andre ting du ville selge som jeg trengte men da var du også 1000kr dyrere enn di andre som tok kontakt Lykke til med salget plutselig får du napp fra en som ikke faktisk ikke vet hva du selger er verdt !
handsome Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Er det svart eller blått? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
bmw330i Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Jeg er enig med di andre her altså du ville selge meg en m diffusor til org fanger som koster ny 600 + frakt men du skulle ha 1000 + frakt som er i overkant av dyrt fikk også tilbud på andre ting du ville selge som jeg trengte men da var du også 1000kr dyrere enn di andre som tok kontakt Lykke til med salget plutselig får du napp fra en som ikke faktisk ikke vet hva du selger er verdt ! Koster å være kar!
bmw330i Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Er det svart eller blått? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Sort på sidene og mørke blått i midten med mønster Blir veldig fint når det får en vask , blir det ikke solgt innen sommeren skal jeg vaske det ordentlig selv
BmwM46 Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Jeg er enig med di andre her altså du ville selge meg en m diffusor til org fanger som koster ny 600 + frakt men du skulle ha 1000 + frakt som er i overkant av dyrt fikk også tilbud på andre ting du ville selge som jeg trengte men da var du også 1000kr dyrere enn di andre som tok kontakt Lykke til med salget plutselig får du napp fra en som ikke faktisk ikke vet hva du selger er verdt ! Koster å være kar! Er jo dyrer å kjøpe av deg enn nytt omtrent så koster å kjøpe av deg !
Jan Tore Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Byr deg en tusenlapp for komplett interiør.
bmw330i Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Byr deg en tusenlapp for komplett interiør. Nå begynner det å komme litt mere seriøse bud Skal tenke på det , men blir litt lite
sm0k3d Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Jeg er enig med di andre her altså du ville selge meg en m diffusor til org fanger som koster ny 600 + frakt men du skulle ha 1000 + frakt som er i overkant av dyrt fikk også tilbud på andre ting du ville selge som jeg trengte men da var du også 1000kr dyrere enn di andre som tok kontakt Lykke til med salget plutselig får du napp fra en som ikke faktisk ikke vet hva du selger er verdt ! Koster å være kar! Du er vell ikke mye te kar når du ikke klarer å se forskjellen på gull og søppel
bmw330i Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Jeg er enig med di andre her altså du ville selge meg en m diffusor til org fanger som koster ny 600 + frakt men du skulle ha 1000 + frakt som er i overkant av dyrt fikk også tilbud på andre ting du ville selge som jeg trengte men da var du også 1000kr dyrere enn di andre som tok kontakt Lykke til med salget plutselig får du napp fra en som ikke faktisk ikke vet hva du selger er verdt ! Koster å være kar! Du er vell ikke mye te kar når du ikke klarer å se forskjellen på gull og søppel kan ikke vi bare ta resten i pm !?
Jokkke Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Mye dumt i denne tråden her.. Jeg ga 4000 for akkurat samme interiør til gamlebilen min, riktignok coupé da. Du burde hvertfall få 2000kr for de, er vel varmeseter også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå