Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mye dumt i denne tråden her..

Jeg ga 4000 for akkurat samme interiør til gamlebilen min, riktignok coupé da.

Du burde hvertfall få 2000kr for de, er vel varmeseter også?

Tusen takk :D endelig noen som skjønner at dette er verdt mer enn 300kr som de andre byr , jeg hadde vært flau over å gi et sånt bud ......

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Haha dæver

Kan ikke du / dere slutte å spamme innlegget mitt med unødvendig ting ?!

Har man ikke råd skal man heller ikke handle ....

Skrevet

må nesten bare kommentere her, dette er verd noen kroner ja, det er vell ikke verdt 10000 men 2 ville jeg definitivt gid med tanke på at koed tar 4847.50 for sport stoff samme farge til sedan! ;)

Skrevet
må nesten bare kommentere her, dette er verd noen kroner ja, det er vell ikke verdt 10000 men 2 ville jeg definitivt gid med tanke på at koed tar 4847.50 for sport stoff samme farge til sedan! ;)

Ja godt å høre at noen er seriøse og vet hva ting er verdt , jeg sa at bud over 2 blir vurdert :D

Skrevet
Jeg er enig med di andre her altså du ville selge meg en m diffusor til org fanger som koster ny 600 + frakt men du skulle ha 1000 + frakt som er i overkant av dyrt :) fikk også tilbud på andre ting du ville selge som jeg trengte men da var du også 1000kr dyrere enn di andre som tok kontakt :) Lykke til med salget plutselig får du napp fra en som ikke faktisk ikke vet hva du selger er verdt ! :)

Koster å være kar!

Du er vell ikke mye te kar når du ikke klarer å se forskjellen på gull og søppel :)

Hahahahahaha.. Beklager å spamme tråden din men lo litt dær!

no effence, kunne absolutt tenkt meg sånne seter i bilen min:) å hadde difinnitivt bydd mer en både 3 og 500 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...