pajoe Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Hm, sitter å tenker om jeg skal slå til eller ikke. har en e39 selv, men ikke fått prøvd den ennå, da det er defekt motor. gått 200400km, så vet ikke om det er nødvendig ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Hvis planen er å ha den en stund, vil du før eller senere få bruk for dem. Jeg har byttet på begge bilene her på gården. Og forskjellen på kjøreegenskaper er enorm etter byttet. Bilen du trodde var god og behagelig å kjøre, ble plutselig som en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Har planer om å ha den en stund ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Ligger fremdeles i hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Eskene begynner nå å bli støvete. Vil bli tørket rene ved salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 På tide å "oppe" denne. Ligger her og støver enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Kommer til å gjøre en handel om du har dem ettervært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 javel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DigiBoss Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Har du disse liggende enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 De ligger fremdeles i hylla si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Solgt. Kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Kan jeg spørre åssen du merker at disse er slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Du merker det omtrent ikke. Fordi du venner deg til at bilen blir gradvis mer og mer slakk i ræva. Men du kan se det når du får bilen på bukk. Og når nye blir montert, kommer AHA-opplevelsen. "Det var sånn det var å ha gode kjøreegenskaper, ja." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Jeg vil nå påstå du merker dette VELDIG godt jeg da men.Den blir ikke bare slakk, den blir løs.Kjører du lenge nok vil du kjenne at bakstillinga rister når du kjører over småting som veimerking og kumlokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå