UFC Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Hei. Lurte på om noen av dere vet hvor mye det hadde kostet å sende 2 framskjermer fra Drammen til Bergen via post? uten oppkrav. Skjermene er fra en e92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Det kunne jeg fortalt deg... Menne..... Sjekke www.posten.no kanskje??? Der står det vel rimelig godt beskrevet på de forskjellige alternativene, både egenembalasje, norgespakke, vektgrenser, osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Har sjekka men klarer ikke å finne ut noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Koster vel 140,- inntil 10kg,er pakka over 120 lang eller over 60 høy\bred blir det tillegg på 98,- 10-25kg koster 250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Tok meg 5 sek å finne http://www.posten.no/produkter-og-tjene ... isveileder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Okei, takk. Bare jeg som har surra litt, var enklere en jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå